וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקל וקנאריה הובסו אצל ריאל מדריד, אולימפיאקוס הדהימה את פאו

אלופת אירופה עלתה ל-0:1 בחצי גמר הפלייאוף הספרדי עם 70:88 קל. 10 נקודות למקל ב-19 דקות. יוון: האדומים גנבו את הביתיות בגמר הפלייאוף עם 65:75 בחוץ, פפאניקולאו הוביל עם 14 נקודות

שחקן גראן קנאריה גל מקל. אתר רשמי גראן קנאריה, אתר רשמי
לא כל יום ולנסיה. גל מקל/אתר רשמי, אתר רשמי גראן קנאריה

כמו בישראל, גם באירופה עונת הכדורסל נכנסת לשלבים המכריעים של הפלייאוף שלה. הערב (ראשון) יצאה לדרך סדרת חצי גמר הפלייאוף בספרד שבה כצפוי ריאל מדריד אלופת אירופה הביסה את גראן קנאריה של גל מקל 70:88 ועלתה ל-0:1 בסדרה. האורחים הצליחו להפתיע עם 14:22 ברבע הראשון, אבל הבלאנקוס התפוצצו עם 10:28 ברבע השני ולא הביטו לאחור כשהם מנצלים את העייפות של קנאריה שרק לפני יומיים ניצחה בהארכה את ולנסיה והבטיחה כרטיס ליורוליג בעוד ששחקני ריאל קיבלו מנוחה ארוכה.

לוקה דונצ'יץ' וסרחיו יול היו חלשים הערב, אבל ג'יי סי קארול (16) ו-וולטר טבארס הגבוה של ריאל (17) חגגו על קנאריה שלא הצליחה לעצור את ההתקפה של הבלאנקוס. גל מקל היה אחד מארבעה שחקנים של האורחים שקלעו 10 נקודות וגם הוסיף 2 אסיסטים ו-2 ריבאונדים בכמעט 19 דקות.

קוסטאס פפאניקולאו שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
הדהים את פנאתינייקוס. פפאניקולאו/GettyImages

* נעבור ליוון, שם נפתחה סדרת גמר הפלייאוף בין, לא תאמינו, פנאתינייקוס לאולימפיאקוס, וכבר במשחק הראשון קיבלנו הפתעה גדולה כשאולימפיאקוס גנבה את הביתיות מיריבתה המושבעת ועלתה ליתרון 0:1 עם 65:75 בחוץ. פאו פתחה טוב עם 19:26 ברבע הראשון, אך נעצרה על 6 נקודות בלבד (!) ברבע השני בו האדומים לקחו את היתרון ושמרו עליו עד הסוף. גם כאן שחקני המשנה גנבו את ההצגה כשקוסטאס פפניקולאו הוביל את האורחים עם 14 נקודות ובריאן רוברטס הוסיף 12 וחיפה על משחק חלש של ואסיליס ספאנוליס שנעצר על 4 נקודות בלבד (1 מ-10 מהשדה) מול האקסית השנואה. מנגד, מייקל ג'יימס (23) וכריס סינגלטון (18) היו מצוינים, אבל ניק קלאתיס היה פושר עם 8 נקודות בלבד.

* גם בגרמניה יצאה לדרך סדרת הגמר וגם שם נפלה הפתעה כאשר אלבה ברלין ניצחה בחוץ לאחר הארכה את באיירן מינכן 95:106. מאריוס גריגוניס להט עם 30 נקודות למנצחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully