וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיים הדיון בעניינו של שינו זוארץ. האם בית הדין העליון יתערב?

3.6.2018 / 19:20

המועמד היחיד לתפקיד יו"ר ההתאחדות דיבר מול חברי ועדת הכשירות, שיקבלו החלטה כבר בשני בנוגע לסוגיית הזיקה שלו. אם מועמדותו תיפסל, זוארץ עשוי לשקול פנייה למוסד המשפטי

צילום מסך

הדיון בעניינו של שינו זוארץ בוועדת הכשירות שליד ההתאחדות לכדורגל, הגיע לסיומו הערב (ראשון). במשך כשעה וחצי דיבר זוארץ, המועמד היחיד לתפקיד יו"ר ההתאחדות, מול חברי הוועדה כשהוא מצטייד בעורכי דינו שליוו אותו לדיון. חברי הוועדה יפרסמו ככל הנראה כבר מחר את החלטתם בנוגע לסוגיית הזיקה של זוארץ כשייתכן כי אם תתקבל החלטה לפסול את מועמדותו, הוא יעתור בעניין אל בית הדין העליון של ההתאחדות ואולי אף יפנה לערכאות אזרחיות. זוארץ סירב להתייחס לאפשרות הזו ואמר כי הוא ממתין להחלטת הוועדה ולא מתכנן שום צעד עתידי.

שינו זוארץ, מועמד לראשות ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
שינו זוארץ לפני הדיון/קובי אליהו

הוועדה שמונה את השופטת בדימוס אסתר דודקביץ', השופט לשעבר אלון רום ונשיא התאחדות המלונות אמיר חייק, דנה בסוגיית הזיקה וניגוד העניינים העתידי שעלול להיווצר כתוצאה ממנה אם זוארץ ימונה לתפקיד.

זוארץ הצטייד בתמיכה גורפת של 93 אחוזים מקבוצות הכדורגל בארץ והוא הגיש תצהיר בו טען כי מעורבותו עד כה בכדורגל הישראלי הסתכמה בהיותו ספונסר של מכבי פתח תקווה, בית"ר ירושלים והפועל מרמורק. חברי הוועדה יצטרכו להכריע האם הוא יכול להתמודד לראשות ההתאחדות לכדורגל.

(עדכון ראשון: 16:13)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שינו זוארץ, מועמד לראשות ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
זוכה לתמיכה גורפת של הקבוצות. שינו זוארץ/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully