וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הטקטיקה המנצחת של מיס בום-בום

סוזי קורטז הצטלמה לגרסה הברזילאית של פלייבוי וייעצה למאמן נבחרת רוסיה "לשחק במערך 4-3-3". הטלנובלה של בן סימונס נמשכת ובקולומביה אבלים אחרי שכדורגלן מקומי נרצח

רויטרס

אחיה של טינאשה VS בן סימונס

אחיה של זמרת ה-R&B טינאשה, נכנס חזיתית בכוכב פילדלפיה 76', בן סימונס. לפי "מקורות בסביבת השחקן", סימונס נפרד מטינאשה בגלל שהיא "התחילה עם חרא בסגנון הקרדשיאנס. להזמין פפראצי לכל מקום שהם נמצאים וחרא מהסוג הזה".

אממה, כמה ימים אחרי שהאוסטרלי נפרד מטינאשה הוא התחיל לצאת עם.... קנדל ג'נר, אחת האחיות לבית קרדשיאן. אחיה של טינאשה צייץ: "מעולם לא פגשתי אותך. כמה ימים אחרי ששברת לאחותי את הלב, התחלת לעשות את זה... אמרת שאחותי עושה 'קרדשיאן שיט', אבל בגדת בה עם ג'נר".

סוזי קורטז, מי שנבחרה למיס בום-בום ב-2015, מופיעה על שער גיליון יוני של פלייבוי הברזילאי לקראת מונדיאל 2018. קורטז, אוהדת כדורגל מושבעת, התראיינה לאתר ספורט רוסי וייעצה: "אני חושבת שמאמן נבחרת רוסיה, סטניסלב צ'רצ'סוב, צריך לשחק בשיטה של 4-3-3. אני אוהבת כדורגל התקפי".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

כדורגלן נרצח בקולומביה

קשר קורטולואה הקולומביאנית. אלחנדרו פניארנדה (24), נורה למוות בסוף השבוע, וחברו חקבוצה, הייסן איסקיריידו נפצע והובהל לבית החולים. כמה שחקנים מקורטולואה בילו במסיבה בביתו של הכדורגלן כריסטיאן בורחה. לפי עדי ראייה, אדם הגיע למקום, שאל היכן נמצאת בחורה כלשהי ולאחר מכן עזב את המקום. הוא חזר במהרה עם אקדח והתחיל לירות לכל עבר.

ההופעה של לברון = 46 אלף דולר

אף אחד לא נשאר אדיש להופעה של לברון ג'יימס במשחק מספר 1 גמר ה-NBA. ובמילה "הופעה" הכוונה היא מחוץ לפרקט. לברון הגיע לאולם בחליפה לא שגרתית, שכללה מכנסיים קצרים וגרם להרבה הרמות גבה. נראה קצת מוזר? מסתבר שכוכב קליבלנד לבש על עצמו פרטים בשווי 46 אלף דולר. כולל התיק.

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully