וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ירידת הליגה: במכבי חיפה מתכננים מסע משחקים בארה"ב

3.6.2018 / 12:39

הירוקים רוצים לשמור על המסורת שיצרו בשנים האחרונות והם מנהלים מגעים לסדרה נוספת של משחקים למרות שהקבוצה תשחק בעונה הבאה בלאומית. הפיתרון האפשרי - צירוף של חמישה שחקני חיזוק לצורכי המסע

one

מכבי חיפה ירדה לפני יותר משבועיים לליגה הלאומית אחרי עשר עונות בליגה הבכירה בתום עונה חלשה מאוד בה שהתה הקבוצה באזור התחתית לאורך רוב שלביה. בימים אלה עוסקים הירוקים בבניית הקבוצה לעונה הבאה, כשאחת המטרות הראשונות היא החתמת מאמן שיחזיר את המועדון לליגה הראשונה כבר אחרי שנה אחת, כשבכרמל מתעדכנים בכל הנעשה בדיונים בין מנהלת הליגה ואיגוד הכדורסל לגבי מספר העולות והיורדות החל מהעונה הבאה.

אחת התוכניות המעניינות של הירוקים לקראת העונה הבאה מדברת על המשך מסע המשחקים נגד קבוצות מה-NBA. אחת הבעיות המרכזיות שעולה במסע כזה, גם אם חיפה תצליח לארגן משחקי ראווה מול קבוצות מהליגה הטובה בעולם כשהיא משחקת בליגת המשנה, היא העובדה שבניגוד לימיה בליגת העל, כעת יכולים הירוקים להחזיק רק שני שחקנים זרים. על פי גורמים שונים הכוונה של הנהלת המועדון היא לצרף בין ארבעה לחמישה שחקנים זרים לצורכי המסע, שחקנים שמנסים לפלס את דרכם לליגה הטובה בעולם, וירצו להוכיח את יכולתם על ידי משחקים מול קבוצות בכירות. בשנה שעברה צירפה חיפה לצורכי המסע את כוכב ה-NBA לשעבר ג'וש סמית' וכן את שחקן הפנים האמריקאי סמארדו סמואלס, גם הוא בעל עבר בליגה הטובה בעולם וביורוליג.

בשורות הירוקים חתומים לא מעט שחקנים לעונה נוספת, ובמועדון מדברים על רצון גדול להשאיר את דגן יבזורי ו-ווילי וורקמן כמו גם את הצעירים דניאל קופרברג ורומן סורקין. הקפטן עוז בלייזר, שחתם אשתקד על חוזה לשנתיים, הוא גם מטרה של הירוקים, אך צפוי להיות מחוזר מאוד על ידי קבוצות מליגת העל והסיכוי שיבחר לשחק בליגה השנייה הוא נמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully