וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע ריבקין מוכרת את הבגד האולימפי שלה כדי להציל את חייו של ילד בן 3

המתעמלת האומנותית לשעבר העמידה למכירה את התלבושת עמה התחרתה בריו 2016, ותעביר את מלוא ההכנסות ממכירתה למאמצי גיוס הכספים עבור נאור אלבז, שסובל מגידול סרטני בראשו וזקוק לטיפול מציל חיים בחו"ל בעלות של 200 אלף דולר

נטע ריבקין. אתר רשמי
"אני מקווה שבתרומה זו אוכל לסייע רבות לגיבור הקטן הזה". נטע ריבקין והתלבושת/אתר רשמי

המתעמלת האמנותית האולימפית לשעבר נטע ריבקין הודיעה על החלטתה לתרום את הבגד האולימפי שלה, בו התחרתה במשחקים האולימפיים בריו 2016, לטובת הצלת חייו של הילד נאור אלבז בן ה-3, הסובל מגידול סרטני אגרסיבי בראשו. ריבקין בת ה-26, שסיימה במקום השביעי במשחקים האולימפיים בלונדון 2012 והייתה נושאת דגל ישראל בטקס הפתיחה במשחקים האולימפיים בריו 2016, העלתה את הבגד הייחודי שלה (מעשה עבודת-יד משובץ באלפי אבני SWAROVSKI ועלותו כ-1,200 דולר) למכירה פומבית באתר המכירות EBay, במטרה לגייס תרומה נכבדה ככל הניתן.

ריבקין, שנרתמה להצלת חייו של נאור אלבז יחד עם עמותת "להושיט יד" שמנהלת את מאמצי גיוס הכספים במטרה לגייס את סכום הכסף הנדרש עבור שליחתו לטיפול מציל חיים בחו"ל בעלות של כ- 200 אלף דולר, אמרה: "החלטתי למכור את בגד הגוף האולימפי שלי מתוך כוונה לסייע לנאור הקטן בן ה-3 הנאבק מדי יום, לנצח את המחלה הקשה. אני מקווה שבתרומה זו אוכל לסייע רבות לגיבור הקטן הזה. זוהי זכות גדולה לעשות עבורו ולו את המעט הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully