וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דיברתולומאו צפוי להיות כשיר למשחק 4, נוריס קול "פורח"

3.6.2018 / 9:15

מאמצים להכשיר את גארד מכבי תל אביב שפצוע בשריר הירך האחורי. קול, שהצטיין בניצחון במשחק 3: "הפלייאוף זאת התקופה הכי טובה בשנה". תומאס: "הרוטציה לא משפיעה עלינו לרעה"

one

למרות יכולת מקרטעת והגנה רכה, מכבי תל אביב עלתה אמש (שבת) ליתרון 1:2 על עירוני נס ציונה בסדרת רבע גמר הפלייאוף, עם ניצחון 93:102. נבן ספאחיה העיר לשחקנים בסיום המשחק על היכולת הירודה בצד ההגנתי, ויקווה לשיפור באספקט הזה לקראת מה שמסתמן כמו דרבי תל אביב בפיינל פור (הפועל תל אביב עלתה אמש גם כן ל-1:2 בסדרה שלה, מול מכבי אשדוד).

מי שנראה חדור מוטיבציה הוא נוריס קול, שהיה מהבולטים בשורות מכבי תל אביב עם 15 נקודות, 6 אסיסטים, 4 ריבאונדים ויכולת טובה במאני טיים. בזמן שהשחקנים ירדו לחדר ההלבשה אחרי המשחק, ניסה קול לדרבן את חבריו וצעק לעברם: "עוד משחק אחד! בואו נעשה את זה".

"זאת התקופה הכי טובה בשנה", אמר קול בסיום. "אני מצפה לפלייאוף בכל עונה, אני תמיד פורח בתקופה הזאת. הקבוצה נתנה מאמץ עילאי וזה מה שנצטרך לעשות כדי להמשיך עד הסוף. המוטיבציה? אני רגיל לפלייאוף ב-NBA. זאת תקופה שאני ממש נהנה בה".

עוד בנושא

מכבי והפועל תל אביב עלו ל-1:2 בסדרות רבע גמר הפלייאוף
נבן ספאחיה: "נוריס קול היה מצוין, עשינו עבודה טובה על וואייט"
מכה לפנר: הספונסר הראשי יפסיק לתמוך בקבוצה, אוברדוביץ' יעזוב?

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ברני ארדוב
דורש הגנה טובה יותר. ספאחיה/ברני ארדוב

מייקל רול הוסיף: "יש משחק עוד יומיים, אבל כולם אוהבים את המשחק, אז זו לא בעיה עבורנו. יש רגשות כי זה משחקי פלייאוף אז כולם מגיבים אחרי עוד ניצחון. שיפרנו את ההגנה במחצית השנייה, היא היתה אינטנסיבית יותר והיינו דרוכים יותר. זה היה המפתח".

דשון תומאס סיכם: "אחרי המחצית יצאנו חדים יותר מאשר המחצית הראשונה. נס ציונה היא קבוצה טובה ואסור לתת לה לעשות סלים קלים. יש רוטציה בקבוצה, זה נכון, אבל אני לא חושב שזה משפיע על שחקנים כשהם לא משחקים. ברור ששחקנים רוצים לשחק, כל שחקן רוצה. אבל כמקצוען כל אחד צריך לחכות שיקראו לו".

השאלה הגדולה לקראת המשחק הבא היא מידת כשירותו של ג'ון דיברתולומאו, שסובל מפציעה בשריר הירך האחורי. במכבי תל אביב מנסים להכשיר את הגארד, וההערכה בקבוצה שהוא יהיה כשיר בזמן למשחק הקרוב, שייערך ביום שני.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully