וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליי תומפסון בספק למשחק 2, סמית': "לשחק לצד לברון - ברכה וקללה"

תומפסון ה"עצבני" פצוע בקרסול, איגודלה בספק גדול, ג'יי אר מודה שאין לו מושג מה עבר לו בראש אבל מתגונן בפני המבקרים, היל לא ישן כל הלילה, גרין עם עוד פרובוקציה. מוכנים למשחק 2? (3:00, ספורט5)

עריכת וידאו:ניר חן

גולדן סטייט וקליבלנד מתכוננות לעוד מפגש מסקרן בגמר ה-NBA שייערך הלילה בקליפורניה (3:00, בין ראשון לשני, ערוץ הספורט), אחרי שהווריירס עלו ליתרון 0:1 בסדרה בסיומו של קרב דרמטי, שכבר נכנס להיסטוריה, עמוס בתקריות שנויות במחלוקת ומהלכים בלתי נשכחים. הווריירס מקווים שאנדרה איגודלה יחזור למשחק 2, אבל מאמן הקבוצה סטיב קר הודיע שהוא עדיין בספק וכשירותו תיקבע רק בסמוך למשחק. אחד מכוכבי הקבוצה, קליי תומפסון, ישחק ככל הנראה, על אף שהוא סובל מפגיעה בקרסולו.

אנדרה איגודלה שחקן גולדן סטייט. GettyImages
חסר בהגנה על לברון. איגודלה/GettyImages

"סובבתי את הקרסול, ואעשה כל מה שאוכל כדי לשחק מחר", אמר תומפסון, שנפצע אחרי שג'יי אר סמית נתקל בו, "המצב לא טוב. ראיתי את ההילוך החוזר של זה, וזה עצבן אותי. זה היה מהלך קשה. נתקלנו. אלה החיים, ואני מקווה שאהיה בסדר. זה רק מכשול קטן. אני לא חושב שזה היה במכוון. הוא ביקש סליחה, זה רק חלק מהמשחק. אף אחד לא ירחם עליי, ואני פשוט חייב להיות כשיר למחר".

כך או כך, הווריירס הגדירו לאחר האימון את קליי תומפסון "בספק" ואת איגודלה "בספק גדול".

בסיום המשחק העניינים התחממו, כשטריסטן תומפסון העצבני שלח כדור לפרצופו של דריימונד גרין, נקנס וניצל מהרחקה. גרין הצהיר שהוא שמח שתומפסון לא הורחק, כמו שקרה לו בגמר 2016 כשנאלץ להחמיץ משחק. "אם ירחיקו מישהו, זה לא יגרום לי להרגיש טוב", אמר גרין, "זה לא קשור אליי. הוא נקנס ב-25 אלף דולר, זה לא הרבה, אבל אני לא אוהב לראות אנשים מפסידים כסף, ואני לא אוהב לראות אנשים מורחקים".

אבל למרות הטון המפויס, גרין גם דאג להוסיף פרובוקציה כשהזמין את טריסטן להיפגש אחד על אחד מחוץ למגרש כדי ליישב את המתיחות ביניהם, בתגובה לדברים שתומפסון אמר לו לפני שהורחק ("אני אפגש איתך באוטובוס"). "אני מוכן להיתקל בו ברחוב כל יום", אמר. "אם איפגש איתו מחוץ לארנה, באוטובוס, אחטוף קנס. לכן לא נעניתי להזמנה שלו, כי אני קודם כל דואג למשפחה שלי (הווריירס). אבל בקיץ, אחרי שהעונה מסתיימת? אני אפגוש איתך ברחוב מתי שתרצה, איפה שתרצה".

טריסטן אמר בתגובה לאחר מכן ש"זה לא משפיע עליי בכלל. זה לא מפריע לי, האמת. הוא גורם לעצמו להיראות כמו משוגע".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
קליי תומפסון גולדן סטייט. AP
לא מאמין שזה היה בכוונה. תומפסון/AP

בקליבלנד מתוסכלים מאוד מההפסד, כמובן, אחרי שלא הצליחו לנצל יכולת אדירה של לברון ג'יימס (51 נקודות) ואחרי שפספסו ניצחון בגלל החטאת עונשין של ג'ורג' היל בשניות הסיום ולאחריה מהלך תמוה של ג'יי אר סמית, שבזבז את הזמן והתרחק מהטבעת במקום לנסות לקלוע סל ניצחון במצב של שוויון. המשחק הלך להארכה, ובה הקאבס קרסו בדרך ל-124:114.

"נשארתי ער כל הלילה וצפיתי בזריקת העונשין הזאת, במהלך הזה", הודה ג'ורג' היל המתוסכל, במיוחד אחרי שבדיקת הליגה הודיעה שהוא היה זכאי לזריקה חוזרת, לאור העובדה שדריימונד גרין דרך בתוך הצבע כשהכדור היה באוויר, "ההפסד הזה כאב, כאב מאוד. אחד הקשים אי פעם".

אבל טיירון לו מתעקש: "תקשיבו, אנחנו לא שבורים. הפסדנו משחק אחד, צריך לנצח ארבעה בשביל לזכות בסדרה, אנחנו יודעים את זה. זה היה משחק קשה עבורנו, שיחקנו טוב מספיק בשביל לנצח, אבל לא ניצחנו, אז חייבים להמשיך הלאה. הביטחון של החבר'ה לא נפגע".

ג'יי אר סמית', קליבלנד קאבלירס. GettyImages
מה עבר לו בראש? גם הוא לא יודע. סמית/GettyImages

ומה לגבי ג'יי אר סמית? אחרי המהלך המוזר שלו, על פי צילומי הטלוויזיה הוא אמר ללברון ג'יימס המתוסכל "חשבתי שהובלנו" בניסיון להסביר מדוע ניסה להעביר את הזמן במקום לנסות לקלוע. אחר כך, בראיון סיום המשחק, הוא טען כי ידע שהתוצאה היא שוויון. אתמול, יממה אחרי המשחק, הוא שוב חזר בו, ואמר: "אחרי שחשבתי על זה... אני לא יכול לומר שבשלב ההוא הייתי בטוח בנוגע למשהו".

טיירון לו טען כי "בין אם הוא ידע מה התוצאה או לא, זה שהוא לקח את הריבאונד ולא קלע עדיין היה חשוב עבורנו, כי הם יכלו לקחת את הריבאונד ולבקש פסק זמן. כך שזה מאחורינו. זה נגמר. אין מה לעשות בנידיון. חושבים רק על משחק 2".

גם לברון הודה שהפסד במשחק היה "אחד הקשים בקריירה שלי" ושהוא עבר "24 שעות קשות", אבל טוען שהוא "נרגש מההזדמנות להיות יותר טוב, להיות גדול", כדבריו, "אני לא יכול להשוות את הקשיים שהיו לי כשהייתי צעיר למשחק כדורסל".

"זה אחד ההפסדים הקשים שספגתי בקריירה שלי, בגלל כל מה שקרה במשחק, והדרך שבה שיחקנו", אמר לברון, "אלה היו 24 שעות קשות לא רק לי ולהיל, אלא לכל המועדון, כי הצבנו את עצמנו בעמדה מצוינת להצלחה... עכשיו זה יום חדש. מבחינתי, התעררתי נרגש מההזדמנות להיות טוב יותר, נרגש מההזדמנות שהמחר מציב בפנינו. אתה לוקח יום, אולי יומיים, בסדר, אבל היום אתה כבר מרגיש נרגש מהאפשרות להיות טוב יותר, להיות נהדר ולהמשיך קדימה".

עוד לברון סיפר שהוא קיבל אצבע בעין מדריימונד גרין ובגלל זה נאלץ לקחת טיפות עיניים ואנטיביוטיקה, אבל שהוא "מרגיש הרבה יותר טוב". לגבי ג'יי אר סמית אמר לברון ש"הוא כנראה לקח את ההפסד קשה לפחות כמונו, אבל אם יש דבר אחד שאפשר להגיד על ג'יי אר, זה שיש לו את היכולת להתאושש, הוא אחד האנשים החזקים שהכרתי. אני לא צריך להגיד לו כלום. אני מכיר אותו מאז שהיה בתיכון".

סמית' גם סיפר בכנות עד כמה מלחיץ להיות חבר לקבוצה של לברון, השחקן הטוב בתבל, כשבתור אינדיבידואל יש לך בעיקר מה להפסיד, והביקורות כלפיך - כמו אחרי משחק 1 - הרבה יותר קשות. "לשחק לצד לברון זה מלחיץ מאוד", אמר. "לא בהכרח לי או למי מחבריי לקבוצה, אבל פשוט לשחק בקבוצה שלו. זו ברכה וקללה בו זמנית. אתה משחק בקבוצה שלו, אתה משחק עם השחקן הכי טוב בעולם, אתה זוכה לראות מקרוב איך נראית גדולה, זוכה להיות חלק מרגעים היסטוריים. אבל מצד שני, אם אתה לא עוזר לשחקן הזה לנצח, אם פתאום מסתכלים גם עליך".

סמית' גם הוסיף בציניות ש"תמיד אני אומר ללברון - נפלה בחלקי הזכות לשחק איתך, אבל גם לך יש זכות שאתה משחק איתי".

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מאוכזב. רויטרס
אחד המתסכלים. לברון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully