וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 3.6: אומטיטי נשאר בברצלונה, פרד יעבור בדיקות במנ' יונייטד

הבלם הצרפתי סיכם על הארכת חוזה בחמש שנים נוספות במועדון (עד 2023), כולל סעיף שחרור אסטרונומי. יונייטד תשלם 60 מילין יורו על הברזילאי של שחטאר. הקטלאנים, שעלולים לספוג עונש מפיפ"א בפרשת גריזמן, חושקים גם בטיאגו

one

העברות

* סמואל אומטיטי, בלמה של נבחרת צרפת, סיכם היום רשמית על הארכת חוזהו בברצלונה בחמש שנים נוספות והוא יישאר בקבוצה עד 2023 לפחות. אומטיטי, שהצטרף לבארסה ב-2016 מליון, היה מחוזר על ידי מספר קבוצות בשבועות האחרונים, אך הקטלאנים הבטיחו את הישארותו. אומטיטי ניצל את העובדה שיש לו סעיף שחרור "נמוך" מאוד ביחס לשוויו בשוק - 60 מיליון יורו - ועל פי דיווחים בספרד, במסגרת החוזה החדש, סעיף השחרור שלו יעמוד על 500 (!) מיליון יורו. לידיעה המלאה

* אתלטיק בילבאו עם חיזוק ראשון בעידן המאמן החדש אדוארדו בריסו. הבאסקים החתימו לארבע שנים את דני גרסיה בן ה-28, הקשר שסיים את חוזהו באייבר אחרי ארבע שנים, כאשר סעיף השחרור יעמוד על 70 מיליון יורו.

סמואל אומטיטי ברצלונה. אתר רשמי
נשאר בברצלונה חרף השמועות. סמואל אומטיטי/אתר רשמי
פרד, קשר נבחרת ברזיל. GettyImages
רכש מבטיח ליונייטד. פרד/GettyImages

שמועות

* באנגליה ובברזיל טוענים: פרד צפוי לעבור מחר בדיקות רפואיות במנצ'סטר יונייטד, ולהפוך לרכש הראשון הקיץ של מוריניו. השדים האדומים ישלמו 60 מיליון יורו על קשר שחטאר, ששיחק היום באנפילד בניצחון נבחרת ברזיל 0:2 על קרואטיה. פרד, 25, עבר לשחטאר מאינטרנסיונל ב-2013, והיה בינואר על סף מעבר למנצ'סטר סיטי.

* ב"מארקה" מדווחים: ברצלונה עלולה לספוג עונש כבד מפיפ"א על רקע המגעים עם אנטואן גריזמן: ארבעה חלונות בהן לא תוכל לבצע העברות. לטענת העיתון הפופולרי, נציגי פיפ"א חושדים שנעשתה פנייה לא חוקית לגריזמן במהלך העונה (הנשיא ברתומאו אף הודה בכך ואמר ש"דיברנו עם הנציגים שלו בחודש אוקטובר"), ובעקבות הצטברות של תלונות נגד ברצלונה עוקבים מקרוב אחרי המתרחש במשא ומתן בין הקבוצה לבין כוכבה הצרפתי של אתלטיקו מדריד. בברצלונה מתעקשים שאין דופי בהתנהלות שלהם, אבל את זה פיפ"א תצטרך לקבוע.

* נשיא נאפולי, אורליו דה לורנטיס, התראיין ל"קוריירה דלו ספורט" ואמר: "דחינו הצעה ממנצ'סטר סיטי של 44 מיליון ליש"ט על ז'ורז'יניו".

* לפי "מירור", אונאי אמרי סימן מטרה מרכזית לחלון ההעברות: הנחתתו של סטיבן אנזונזי בארסנל. אמרי אימן את הצרפתי הבינלאומי בסביליה. גם שחקן הכנף של ספורטינג ליסבון, ז'לסון מרטינס, על הכוונת של התותחנים.

* האם טיאגו אלקנטרה בדרך חזרה לברצלונה? לפי דיווחים דווקא באנגליה, הקשר לא נמצא בתכניות של ניקו קובאץ' בבאיירן מינכן ואלופת גרמניה תסכים למכור אותו תמורת כ-70 מיליון יורו. טיאגו שיחק בבארסה מגיל 14 עד גיל 22.

* אחרי הדיווחים בספרד, גם באיטליה מספרים שריאל מדריד מחזרת במרץ אחר אליסון. כדי לצרף את שוער רומא ונבחרת ברזיל, אלופת אירופה תצטרף להיפרד מלפחות 60 מיליון יורו.

* "קאלצ'ומרקטו": יובנטוס הציעה ללאציו 70 מיליון יורו על הקשר הסרבי סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ'. השחקן בן ה-23 מככב גם ברשימות של מנצ'סטר יונייטד.

* אינטר שמסובכת עם חוקי הפייר פליי, חייבת להכניס לפחות 45 מיליון יורו לקופה בקיץ הקרוב. באיטליה מספרים שהיא תעשה זאת על ידי מכירה של שני הקרואטים, מרצלו ברוזוביץ' ואיבן פרישיץ'.

* אקס ריאל מדריד, גוטי, עשוי לפתוח בקריירה של אימון בוגרים דווקא בסקוטלנד. הספרדי בן ה-41 מאמן את הנוער של הבלאנקוס, אבל מבוקש על ידי סט. מירן ושוקל את האפשרות הזו בחיוב.

עוד באותו נושא

כל ההעברות והשמועות, יום אחר יום

לכתבה המלאה
טיאגו אלקנטרה, שחקן ברצלונה. GettyImages
בחזרה לקאמפ נואו? טיאגו במדי ברצלונה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully