וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: דג'וקוביץ' טייל לרבע הגמר, צ'קינאטו הדהים את גופן

הסרבי (20 בטורניר) לא ספר את ורדאסקו ויפגוש בשלב הבא את האיטלקי המפתיע שלא ניצח משחק גרנד סלאם עד השבוע. זברב שרד מותחן ויפגוש את תים, קיז וסטיבנס ניצחו בצורה חלקה

הטניסאי האיטלקי מרקו צ'קינאטו. רויטרס
איזו סנסציה. מרקו צ'קינאטו/רויטרס

שלב שמינית הגמר ברולאן גארוס יצא היום (ראשון) לדרך, כאשר נובאק דג'וקוביץ' העפיל כצפוי לרבע הגמר, שם יפגוש את מרקו צ'קינאטו שהדהים את דויד גופן. סשה זברב ודומיניק תים, שניים מהצעירים המובילים בסבב, עלו גם הם וישחקו זה מול זה בשלב הבא. משחקה של קרוליין ווזניאקי מול דריה קסאטקינה הופסק בשל החשיכה, כאשר הדנית בפיגור מערכה.

ברבע הגמר גברים
סשה זברב - דומיניק תים
נובאק דג'וקוביץ' - מרקו צ'קינאטו

ברבע הגמר נשים
יוליה פוטינצבה - מדיסון קיז
סלואן סטיבנס - קסאטקינה/ווזניאקי

דומיניק תים מול קיי נישיקורי. רויטרס
דומיניק תים ממשיך, קיי נישיקורי נפרד/רויטרס

גברים

נובאק דג'וקוביץ' (20, סרביה) - פרננדו ורדאסקו (30, ספרד) 3:6, 4:6, 2:6

הטניסאי הסרבי זכה בגרנד סלאם הפריסאי פעם אחת בקריירה בלבד, לפני שנתיים, ולמרות העובדה שהוא עדיין מתאושש מפציעה במרפק, נגד פרננדו ורדסאקו הוא נראה מצוין והראה שצריך לספור גם אותו. אחרי שעבר מכשול לא פשוט בדמות רוברטו באוטיסטה אגוט, דג'וקוביץ' רשם ניצחון שישי ברציפות במפגשים עם ורדאסקו, ועשה את זה בקלות מרשימה. הספרדי הפתיע את גריגור דימיטרוב בסיבוב הקודם, אך הפעם נשבר בפתיחת כל מערכה ונפרד מהטורניר. נולה עם הופעה תשיעית ברציפות ברבע הגמר בצרפת.

דויד גופן (8, בלגיה) - מרקו צ'קינאטו (איטליה) 7:5, 4:6, 6:0, 6:3

הפתעה איטלקית בשמינית הגמר. גופן ניצח את צ'קינאטו בשני המפגשים הקודמים ביניהם, כולל ברומא לפני שבועיים, אבל האיטלקי שלא ניצח עד השבוע בטורניר גרנד סלאם, עשה את הבלתי ייאמן והמשיך את הימים החלומיים של הטניס הגברי בארץ המגף. צ'קינאטו ופאביו פוניני הביאו לכך שלראשונה מאז 1976 היו לאיטליה שני נציגים בשמינית גמר רולאן גארוס, והנה אחד מהם כבר התקדם והפך לאיטלקי הראשון ברבע גמר גרנד סלאם מאז החבר פוניני ב-2011 (גם כן ברולאן גארוס). המדורג 72 בעולם התגבר על הפסד במערכה השנייה עם 0:6 מהדהד וחזר מפיגור שבירה כדי לסגור עניין במערכה הרביעית. גופן, שהתקשה להגיש בשל פציעה בכתף, נותר עם שתי הופעות בלבד ברבעי גמר במייג'ורס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
הופעה תשיעית ברציפות ברבע הגמר בצרפת. נובאק דג'וקוביץ'/רויטרס

סשה זברב (2, גרמניה) - קארן חצ'אנוב 6:4, 6:7 (4), 6:2, 3:6, 3:6

הגרמני הנהדר קבע את הישג השיא שלו בטורניר גרנד סלאם והעפיל לרבע הגמר, כשהוא עושה את זה בגיל 21 - הצעיר ביותר ברולאן גארוס מאז דל פוטרו ב-2009. כמו בשני המשחקים הקודמים שלו ברולאן גארוס הנוכחי, גם הפעם הוא נקלע למותחן בן חמש מערכות, ובסיומו ניצח את חצ'אנוב (38 בעולם) שלא ניצל את הזדמנויות השבירה הרבות שקיבל (רק 5 מ-19).

דומיניק תים (7, אוסטריה) - קיי נישיקורי (יפן) 2:6, 0:6, 7:5, 4:6

יריבו של זברב ברבע הגמר יהיה האוסטרי המוכשר שהגיע עד חצי הגמר בשני הגרנד סלאמים האחרונים בפריס. בשמינית הגמר תים התגבר על קיי נישיקורי בארבע מערכות, במשחק בו השליטה שלו הייתה ברורה לחלוטין.

הטניסאי הגרמני סשה זברב. רויטרס
קרב הכישרונות הצעירים. סשה זברב מחכה לדומיניק תים/רויטרס

נשים

קרוליין ווזניאקי (2, דנמרק) - דריה קסאטקינה (14, רוסיה)

הדנית מקווה להעפיל לרבע הגמר - הישג השיא שלה בפריס, אותו רשמה פעמיים (2010 ו-2017) - אבל איבדה מערכה ראשונה בטורניר, בפעם הראשונה בה פגשה יריבה מדורגת. הרוסייה שלטה במשחק, ניצחה בשובר השוויון של המערכה הראשונה 6:7 (5) והמשחק הופסק בשל חשיכה במערכה השנייה במצב של 3:3.

סלואן סטיבנס (10, ארה"ב) - אנט קונטבייט (25, אסטוניה) 2:6, 0:6

האמריקאית, בהופעתה החמישית ברולאן גארוס, העפילה לראשונה בקריירה לרבע הגמר בפריס, אחרי שהשלימה ניצחון חלק ב-52 דקות. האסטונית, שכבר ניצחה חמש טניסאיות טופ-10 ב-2018, פתחה טוב, אבל סטיבנס ניצחה 11 משחקונים רצופים וסגרה סיפור מהר.

הטניסאית האמריקאית סלואן סטיבנס. רויטרס
11 משחקונים ברציפות. סלואן סטיבנס/רויטרס

מדיסון קיז (13, ארה"ב) - מיכאלה בוזארנסקו (31, רומניה) 1:6, 4:6

האמריקאית עשתה סוף למסע של הרומנייה והפכה לראשונה שמעפילה לרבע הגמר השנה. קיז שלטה במשחק מתחילתו ועד סופו וגמרה סיפור בתוך 65 דקות בלבד, כדי לרשום את הישג השיא שלה ברולאן גארוס.

יוליה פוטינצבה (קזחסטן) - ברבורה סטריצובה (26, צ'כיה) 4:6, 3:6

הקזחית, המדורגת 98 בעולם (27 בשיא), גברה על יריבתה והעפילה בפעם השנייה לרבע הגמר, בהופעתה השנייה בטורניר, כשהיא מנצלת 33 שגיאות לא מחויבות של הצ'כית.

הטניסאית הקזאחית יוליה פוטינצבה. רויטרס
אוהבת את פריס. יוליה פוטינצבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully