וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בפלייאוף: בית הלחמי מפתיע, מכת פציעות באילת לפני חולון

2.6.2018 / 16:49

אחרי שהפסידה העונה בשניים משלושה משחקים ביתיים נגד גלבוע/גליל, תנסה הפועל ירושלים להחזיר לעצמה את היתרון בסדרת רבע הגמר (21:05, ספורט 5). ג'ונסון במקום וויליאמס בסגל של הצפוניים. טרידוול בספק אצל דרוקר, גם קיצ'ן וברקוביץ' פצועים (19:00, 5+ לייב)

one

רבע גמר הפלייאוף בליגת העל יימשך מחר (ראשון) עם משחקי מספר 3 בסדרות שהחלו בשבוע שעבר ביום רביעי. אחרי שהחזירה לעצמה את הביתיות עם ניצחון 85:91 בגן נר, תנסה הפועל ירושלים לחזור ליתרון בסדרת רבע גמר הפלייאוף נגד גלבוע/גליל, במשחק הביתי בארנה. הפועל חולון, שספגה מהלומה במשחק ביום שישי עם תבוסה 100:86, תארח את הפועל אילת למשחק השלישי בסדרה כדי לנסות ולעלות ל-1:2.

seperator

הפועל ירושלים - הפועל גלבוע/גליל (21:05, 5+ לייב, 1:1 בסדרה)

בפיגור 1:0 בסדרה, ועם לא מעט שחקנים בבעיית עבירות, הצליחה הפועל ירושלים לרשום ניצחון חוץ חשוב בגן נר ולהחזיר אליה את יתרון הביתיות. כדורסל גדול הקבוצה של עודד קטש לא הציגה, אבל קיבלה מהלכי קלאץ' מג'רום דייסון, ריצ'רד האוול ובר טימור שנתנו לה את הניצחון בסופו של יום. למרות הניצחון, קטש נשמע בסיום כמי שיודע שהמלחמה בסדרה הזאת רחוקה מלהסתיים, וכי הקבוצה עוד צריכה לגבור על גלבוע בבית, דבר שהיא כשלה בו העונה בשני משחקים מתוך שלושה. בירושלים מנסים לשדר לשחקנים לא לאבד את קור הרוח בהתמודדות, אחרי שבמשחק האחרון לא פחות מארבעה שחקנים ספגו עבירות טכניות ובלתי ספורטיביות.

מול אולם מלא לחלוטין, לראשונה מאז הוקם בגן נר, רצו בגלבוע/גליל לעשות צעד משמעותי לקראת הפיינל פור, אבל למרות ערב מצוין של חואקין שוכמן וג'ייקובן בראון, האדומים שמטו את יתרון הביתיות שאותו השיגו. אחת הסיבות להפסד הייתה היכולת החלשה של דיאנג'לו הריסון, שהסתבך בתחילה בבעיית עבירות, והמשיך עם ערב קליעה חלש מאוד של 1 מ-8 מהשדה. גם זאק לידיי, שאמנם קלע 16 נקודות, לא היה בשיאו עם 1 מ-7 מהשדה, ובגלבוע יודעים שאם השניים לא יופיעו גם למשחק בארנה, הם יתקשו לנצח. בית הלחמי הפתיע לקראת המשחק כשהוציא את ג'קורי וויליאמס, שלא פספס משחק מאז שהצטרף למועדון בסוף הסיבוב השני, ורשם במקומו את הגארד אלייז'ה ג'ונסון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני הפועל גלבוע/גליל, אלייז'ה ג'ונסון, יחזקאל סקוורר. לירון מולדובן
שוב בסגל. ג'ונסון/לירון מולדובן

הפועל חולון - הפועל אילת (19:00, ספורט 5, 1:1 בסדרה)

בהפועל חולון הגיעו עם הרבה מאוד ביטחון לקראת משחק החוץ נגד הפועל אילת בשישי בצהריים, אך פתיחה חזקה מאוד של הקבוצה המארחת הראתה בקיעים רציניים במשחק החולוני, לפחות בכל הקשור למשחק ההגנה. אחד הדברים החיוביים היחידים שדן שמיר יכול לקחת מהמשחק האחרון הוא העובדה שהתאפשר לו לתת דקות ארוכות של מנוחה לשניים מהשחקנים המובילים של הקבוצה - ג'ו אלכסנדר ששיחק רק 24 דקות וג'ורדן המילטון ששיחק 20 דקות. המילטון עמד במרכז תשומת הלב אחרי המשחק בעקבות היריקה ששלח לפניו של עמית שמחון ברבע הראשון של המשחק, והוא יעמוד לוועדת משמעת פנימית של הקבוצה היום. אוהדי חולון הבטיחו קבלת פנים חמה בעקבות המשחק האחרון, וההערכות הן שלמעלה מ-3,000 צופים ינסו לדחוף את הסגולים ליתרון 1:2 בסדרה, בדיוק במשחק בו כשלו בעונה שעברה בפלייאוף.

הכל הלך נגד הפועל אילת בסדרה הנוכחית - דמטריוס טרידוול סובב את הברך במשחק הראשון ולא שיחק במשחק השני, הקבוצה הייתה צריכה לחזור באוטובוס לילי דרומה בעקבות בעיות בטיסות, ולכל זה התווספה העובדה כי המשחק השני נערך כ-40 אחרי המשחק הראשון. אלא שהחבורה של שרון דרוקר הראתה אופי, שלטה בהתמודדות, וקיבלה משחק נהדר מעמית שמחון שצלף 29 נקודות, ועוד תרומה מכרעת ממי שמסתמן כשחקן הטוב שלה בסדרה - אריק גריפין. טרידוול נמצא בספק גדול גם למשחק השני בסדרה, כשמי שעוד הצטרפו לחבורת הפצועים הם דרווין קיצ'ן, ששוב נפצע בברכו הפגועה, וניב ברקוביץ' שספג מכה חזקה באפו.

שחקן הפועל אילת, אריק גריפין, מול שחקן הפועל חולון, ג'ורדן המילטון. קובי אליהו
השחקן הטוב של אילת בסדרה. גריפין מול המילטון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully