וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו נפרד מצסק"א מוסקבה: "זו הייתה תקופה בלתי נשכחת"

קפטן נבחרת ישראל סיים את חוזהו והודיע על עזיבה אחרי ארבע שנים: "אני אתגעגע לקבוצה, לשחקנים, לאוהדים המדהימים ולעיר. תודה על הכול". דיווחים ברוסיה: מבוקש בגרמניה וספרד

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: מסיבת העיתונאים של נבחרת ישראל לקראת ארגנטינה

ביברס נאתכו יעזוב את צסק"א מוסקבה אחרי ארבע שנים, לאחר שלא הגיע עם המועדון להסכם על הארכת חוזהו. היום (שבת) פרסם קפטן נבחרת ישראל פוסט ברשתות החברתיות ובו הודיע רשמית על העזיבה ונפרד מאוהדי הקבוצה עמה זכה באליפות רוסיה לפני שנתיים ואף שיחק בשלב הבתים של ליגת האלופות.

שחקני צסק"א מוסקבה חוגגים עם ביברס נאתכו (במרכז). GettyImages
מסיים תקופה יפה. ביברס נאתכו/GettyImages

הקשר בן ה-30 כתב: "היום אני סיימתי את החוזה שלי בצסק"א. זו הייתה תקופה יפה ובלתי נשכחת. אני אתגעגע לקבוצה, לשחקנים, לאוהדים המדהימים ולעיר. תודה על הכול". על פי דיווחים ברוסיה, לנאתכו יש הצעות מקבוצות בספרד וגרמניה שלא משתתפות במפעלים האירופים, והוא מעורר עניין גם בטורקיה ויוון.

נאתכו הגיע לרוסיה בתחילת 2010 ושיחק כמעט ארבע שנים ברובין קאזאן, לפני שעבר לחצי עונה לפאוק סלוניקי וחזר לרוסיה כדי להצטרף לצסק"א מוסקבה. בשורות מועדון הפאר רשם את עונת השיא שלו עם 12 שערי ליגה ב-2014/15, אז כבש גם בליגת האלופות מול מנצ'סטר סיטי. בעונה האחרונה שימש כקשר אחורי והוסיף ארבעה שערים, בדרך לסגנות שלישית עם צסק"א בארבע עונות (לצד אליפות אחת). סך הכול, מאז עזב את הפועל תל אביב ויצא לאירופה כבש נאתכו 63 שערים בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully