וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 2.6: זינדין זידאן יהפוך למאמן היקר בתבל?

מיליארדר מצרי הקפיץ את התקשורת הספרדית כשטען כי המאמן שעזב את ריאל קיבל הצעה של 200 מיליון יורו כדי להדריך את קטאר במונדיאל 2022. אתלטיקו תשלם 90 מיליון על תומא למאר?

עריכה: מתן חדד

העברות

* השוער בן האמר חתם בהאדרספילד, אליה הגיע בהעברה חופשית מלסטר סיטי.

שמועות

* האם זינדין זידאן יהפוך למאמן היקר בתבל? על פי ציוץ של המיליארדר המצרי נגיב סאוויריס, שלאחר מכן תפס כותרות באתרים המובילים בספרד, זידאן קיבל הצעה לאמן את קטאר במונדיאל הביתי ב-2022 ולהרוויח כ-200 מיליון יורו - 50 מיליון יורו לכל אחת מארבע השנים הבאות. על פי "אס", דווקא אקס ברצלונה צ'אבי הוא האיש שמיועד לאמן את קטאר במונדיאל בעוד ארבע שנים.

* חלוץ מונאקו רדאמל פלקאו התייחס בביטול לשמועות הקושרות אותו למילאן. הקולומביאני אמר: "זה מחמיא לי. אבל אני חייב לכבד את המועדון הנוכחי שלי. יש לי שם חוזה לעוד שנתיים"

* בבריטניה טוענים כי קשר שחטאק דונייצק פרד יגיע בשבוע הבא לממלכה כדי לעבור בדיקות רפואיות במצנ'סטר יונייטד ולחתום בקבוצה של ז'וזה מוריניו.

* ליברפול וארסנל מצידן מנהלות מרדף אחר הקיצוני של מונאקו ונבחרת צרפת, תומא למאר. כעת יצטרכו בקבוצה מן הנסיכות להכריע האם להיפרד מהכישרון בן ה-22.

* במקביל, בספרד טוענים כי נציג אתלטיקו מדריד נמצא במונאקו כדי להקדים את האנגליות ולסגור את רכישת למאר עם סכום שיא מבחינת הקולצ'ונרוס - 90 מיליון יורו.

* באיטליה מדווחים כי מאוריציו סארי לא יגיע לצ'לסי כמחליפו של אנטוניו קונטה. על פי הדיווח, האיש שעזב את נאפולי לא הגיע להבנות עם ראשי הבלוז. עוד נטען כי צ'לסי שוקלת לפנות לזינדין זידאן שהתפטר מריאל מדריד ולהציע לו את המשרה.

* ליון מעוניינת לצרף לשורותיה את קווין גמיירו, החלוץ הצרפתי של אתלטיקו מדריד.

תומא למאר שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
עסקת ענק עם אתלטיקו? תומא למאר/רויטרס

* באיטליה טוענים כי המעבר של השוער מתיאה פרין מגנואה ליובנטוס מתקרב, כאשר האלופה תשלם 14 מיליון יורו ועוד מיליון כבונוסים אפשריים.

* אינטר נמצאת במגעים עם מוסא דמבלה, קשר טוטנהאם ונבחרת בלגיה, אחרי שעל פי הדיווחים הגישה לתרנגולים הצעה בסך 10 מיליון יורו.

* נאני הפורטוגלי לא ימשיך בלאציו, זאת לאחר שהמועדון מבירת איטליה החליט לא לממש את האופציה עליו. נאני בן ה-31 עשוי להמשיך את הקריירה במקסיקו או בסין.

* בנאפולי אישרו כי המועדון נמצא במגעים מתקדמים לצירופו של הקשר/חלוץ סימונה ורדי מבולוניה. גם מילאן מגלה עניין בשחקן.

* בנוסף, אאורליו דה לורנטיס, נשיאה של נאפולי, טען כי דחה הצעה בסך 50 מיליון יורו שהגישה מנצ'סטר סיטי בניסיון לרכוש את הקשר האחורי ז'ורז'יניו.

* על פי דיווחים באיטליה, ווטפורד מוכנה לשלם 9 מיליון יורו לבולוניה עבור המגן השמאלי בן ה-24, אדם מאזינה.

נאני שחקן לאציו חוגג. GettyImages
לא ממשיך בלאציו. נאני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully