וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: סרינה עלתה ותפגוש את שראפובה בשמינית הגמר, נדאל דרס

האם הטרייה ניצחה 3:6, 4:6 את יוליה גרגס, הרוסייה הרשימה מול פלישקובה. הספרדי המדורג ראשון הביס את גאסקה בשלוש מערכות, גופן שרד מותחן מול מונפיס, גם צ'יליץ' ודל פוטרו עלו

מריה שראפובה טניסאית רוסייה. רויטרס
מחכה לסרינה. מריה שראפובה/רויטרס

לפני ששלב שמינית הגמר ייצא לדרך ביום ראשון, הסיבוב השלישי ברולאן גארוס ננעל היום (שבת) עם 10 משחקים אצל הגברים ו-10 אצל הנשים. רפאל נדאל המדורג ראשון עבר ללא בעיה וגם מארין צ'יליץ', חואן מרטין דל פוטרו ודייגו שוורצמן המשיכו הלאה. סרינה וויליאמס עלתה לשמינית הגמר ותפגוש שם את מריה שראפובה, שעברה קלות את קרולינה פלישקובה. סימונה האלפ וגרבינייה מוגורוסה עלו בקלות, בעוד פטרה קביטובה הופתעה על ידי אנט קונטבייט.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
ממשיך בקצב שלו. רפאל נדאל/רויטרס

גברים

רפאל נדאל, השליט הבלתי מעורער של משטח החימר והמדורג 1 בטורניר, לא התרגש מהקהל המקומי ודרס את רישאר גאסקה בשלוש מערכות - 3:6, 2:6, 2:6. הצרפתי הוותיק (27 בטורניר) אמנם ניצח את השור ממאיורקה בינואר לראשונה אחרי 15 הפסדים, אבל הפעם לא הצליח להוות יריב, כאשר נדאל ניצל שש מתשע אפשרויות השבירה שלו. הספרדי עם מאזן של 1:39 במערכות בסיבוב שלישי של רולאן גארוס, כשרק פול הנרי מתיו לקח לו אחת בעבר.

מארין צ'יליץ' הקרואטי (3 בטורניר) לא התקשה להעפיל לשמינית הגמר עם 3:6, 2:6, 4:6 על האמריקאי סטיב ג'ונסון, תוך קצת יותר משעה וחצי. הקרואטי בן ה-29, שהישג השיא שלו ברולאן גארוס היה רבע הגמר בשנה שעברה, יוכל להשוות אותו אם ינצח בסיבוב הבא את פאביו פוניני האיטלקי.

חואן מרטין דל פוטרו, שהישג השיא שלו ברולאן גארוס היה חצי הגמר ב-2009, עלה לשמינית הגמר לראשונה מאז 2012 עם ניצחון חלק על אלברט ראמוס ויניולאס - 5:7, 4:6, 1:6. הארגנטינאי המדורג חמישי בטורניר ביצע לא מעט טעויות בפתיחה, אבל השיג שבירות בנקודות קריטיות ובמערכה השלישית כבר שייט כדי לשלוח את הספרדי (31) הביתה אחרי שהגיע בשנתיים האחרונות לרבע ולשמינית.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דויד גופן טניסאי בלגי. רויטרס
יצא מבור לא פשוט. דויד גופן/רויטרס

דויד גופן הבלגי (8 בטורניר) המשיך את המשחק מול גאל מונפיס שנעצר אתמול, נחלץ מפיגור 2:1 במערכות וניצח בתום מותחן נפלא 7:6 (6), 3:6, 6:4, 5:7, 3:6 את הצרפתי המדורג 32. הבלגי כבר נשבר במערכה הרביעית ופיגר בה 3:1, אך הגיב עם שתי שבירות משלו והתגבר גם על הקהל שדחף את הגיבור המקומי, במשחק שארך 4:03 שעות. גופן ישחק בסיבוב הבא מול האיטלקי המפתיע מרקו צ'קינאטו.

דייגו שוורצמן הארגנטינאי, שמעולם לא עבר את הסיבוב הראשון ברולאן גארוס, המשיך את השבוע המוצלח שלו ועלה לראשונה בקריירה לשמינית גמר של גרנד סלאם. היהודי בן ה-25 מבואנוס איירס, המדורג 11 בטורניר, עדיין לא איבד מערכה בטורניר והפעם חגג על בורנה צ'וריץ' הקרואטי עם 5:7, 3:6, 3:6. בשמינית הגמר יפגוש שוורצמן את קווין אנדרסון הדרום אפריקני.

קארן חצ'אנוב הרוסי השלים את ההפתעה שלו מול לוקא פוי הצרפתי (15) אחרי שהמשחק הופסק אתמול, וניצח 3:6, 5:7, 3:6 כדי להתמודד בשמינית הגמר מול המדורג שני סשה זברב.

דייגו שוורצמן טניסאי ארגנטינאי. רויטרס
עדיין לא איבד מערכה. דייגו שוורצמן/רויטרס

משחקים נוספים

קווין אנדרסון (6, דרום אפריקה) - מישה זברב (גרמניה) 1:6, 7:6 (3), 3:6, 6:7 (4)

ג'ון איזנר (9, ארצות הברית) - פייר-הוג הרבר (צרפת) 6:7 (1), 4:6, 6:7 (4)

קייל אדמונד (16, בריטניה) - פאביו פוניני (18, איטליה) 6:3, 4:6, 3:6, 6:4, 6:4

מקסימיליאן מארטרר (גרמניה) - יורגן זופ (אסטוניה) 2:6, 1:6, 4:6

גרבינייה מוגורוסה טניסאית ספרדייה. רויטרס
חגגה על סטוסור. גרבינייה מוגורוסה/רויטרס

נשים

האם הטרייה סרינה וויליאמס (451 בעולם) המשיכה בדהירה בטורניר הראשון שלה מאז הלידה וסיפקה את המשחק הטוב ביותר שלה עד כה, עם 3:6, 4:6 על יוליה גרגס הגרמנייה (11 בטורניר). האמריקאית שברה במשחקון הרביעי של המערכה הראשונה, בה סגרה עניין אחרי 32 דקות, ובמערכה השנייה גרגס שברה ל-2:2 מיד לאחר שנשברה, אך סרינה לא התרגשה ושברה שוב בדרך להבטחת הניצחון.

מי שמחכה לסרינה בשלב הבא היא מריה שראפובה. הרוסייה (28 בטורניר) אמורה הייתה לעבוד קשה מול קרולינה פלישקובה (6) אבל בפועל טיילה תוך פחות משעה עם 2:6, 1:6 מרשים ביותר, שכלל גם 18 ווינרים ודומיננטיות לאורך כל המשחק מול הצ'כית.

המדורגת ראשונה סימונה האלפ, שמקווה לחזור לביקור שלישי בגמר הצרפתי והפעם גם לזכות בתואר, שמרה על מאזן 0:7 במפגשים עם הגרמנייה אנדראה פטקוביץ'. הרומנייה נזקקה לכמעט שעה כדי לנצח 5:7 במערכה הראשונה, כשלאחר מכן פטקוביץ' נזקקה לטיפול והתקשתה לתת פייט והמערכה השנייה הסתיימה ב-0:6 חלק.

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
העלתה הילוך. סרינה וויליאמס/רויטרס

גרבינייה מוגורוסה הספרדייה (3 בטורניר) שייטה לשלב הבא עם 0:6, 2:6 קליל על סמנת'ה סטוסור האוסטרלית תוך 40 דקות בלבד. אלופת הטורניר מ-2016 סיימה את השבוע הראשון בלי להפסיד מערכה אחת והיא תפגוש בשמינית הגמר את האוקראינית לסיה צורנקו.

אנט קונטבייט ממשיכה להוכיח את יכולתה הנהדרת על משטח החימר ובדרך לשמינית הגמר רשמה ניצחון חמישי השנה על יריבה מהטופ 10. הפעם זה קרה מול פטרה קביטובה הצ'כית (8 בטורניר), בה נקמה האסטונית בת ה-22 על שני ההפסדים הקודמים עם 6:7 (6) בשובר השוויון הראשון ו-6:7 (4) בשובר השוויון השני. בשלב הבא היא תפגוש את סלואן סטיבנס האמריקאית.

אנט קונטבייט טניסאית אסטונית. רויטרס
מומחית חימר. אנט קונטבייט/רויטרס

משחקים נוספים

קרולין גרסיה (7, צרפת) - אירינה בגו (רומניה) 1:6, 3:6

סלואן סטיבנס (ארצות הברית, 10) - קמילה ג'ורג'י (איטליה) 6:4, 1:6, 6:8

אנג'ליק קרבר (12, גרמניה) - קיקי ברטנס (18, הולנד) 6:7 (4), 6:7 (4)

אליס מרטנס (16, בלגיה) - דריה גברילובה (24, אוסטרליה) 3:6, 1:6

מגדלנה ריבריקובה (19, סלובקיה) - לסיה צורנקו (אוקראינה) 6:2, 6:4

אנדראה פטקוביץ' טניסאית גרמנייה. רויטרס
נפצעה במשחק מול האלפ. אנדראה פטקוביץ'/רויטרס
מתאגרף העבר מייק טייסון במשחקה של סרינה וויליאמס. רויטרס
אורח במשחקה של סרינה וויליאמס. מייק טייסון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully