וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים ניצחה את גלבוע/גליל 85:93 ואיזנה את רבע הגמר ל-1:1

האלופה של עודד קטש הצליחה לשרוד בגן נר, אחרי משחק נפלא וסוער, מלא במהפכים ועבירות. דייסון בלט עם 19 נקודות, בראון קלע 25 למפסידה. משחק מספר 3: ביום ראשון בבירה

one

זה לא היה יפה במיוחד, אך התוצאה הסופית היא זו שחשובה במקרה של הפועל ירושלים הנוכחית, והתוצאה הסופית היא 85:93 על גלבוע/גליל, ו-1:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. הקבוצה של עודד קטש שרדה משחק חם, עצבני (שתי הקבוצות יחדיו: 50 עבירות) ולוהט בגן נר, התאוששה מההפסד בארנה, השיבה לעצמה את יתרון הביתיות וחזרה לעניינים במסע אל עבר ההגנה על התואר.

הפתיחה היתה כל כולה של ג'ייקובן בראון בפרט, ושל גלבוע/גליל בכלל. המארחת ברחה ליתרון בן 13 נקודות באמצע הרבע הראשון, האלופה הצליחה לחזור, כשם שהצליחה לחזור מפיגור דו-ספרתי נוסף ברבע השני. ג'רום דייסון וטרנס קינזי העבירו את היתרון לצד שלה ברבע השלישי, וברבע האחרון הניסיון הירושלמי כבר עשה את שלו.

האיש של קטש הערב היה ג'רום דייסון, ששוב ידע להתעלות ברגעי האמת וסיים עם 19 נקודות. מנגד, גלבוע/גליל עוד עלולה להתחרט על ההפסד הזה, אף שהיתה למשך מרבית שלבי המשחק. ג'ייקובן בראון היה נפלא (25 נקודות ו-9 אסיסטים), אך זה לא הספיק.

המשך הסדרה:

משחק מספר 3: ירושלים, ראשון (3.6), 21:05
משחק מספר 4: גן נר, שלישי (5.6)
משחק מספר 5 (המידת הצורך): ירושלים, חמישי (7.6)

שחקני הפועל ירושלים ליאור אליהו, ריצ'רד האוול. לילך וייס, מערכת וואלה!
האלופה עדיין בחיים. האוול ואליהו/מערכת וואלה!, לילך וייס
שחקן הפועל ירושלים ג'רום דייסון. לילך וייס, מערכת וואלה!
האיש של קטש במאני טיים. דייסון/מערכת וואלה!, לילך וייס

מהלך המשחק

רבע 1:

גלבוע/גליל פתחה עם דיאנג'לו הריסון, חואקין שוכמן, ג'ייקובן בראון, זאק לידיי ובן אלטיט, בעוד ירושלים העלתה את בר טימור, ג'רום דייסון, טרנס קינזי, רונלד רוברטס וריצ'רד האוול. בראון הלוהט קלע את 11 הנקודות הראשונות של הלבנים וקבע 4:11, הריסון הצטרף, ובפיגור 18:9 לקח קטש פסק זמן. בראון מיד צלף שלשה בדרך ליתרון שיא של 8:21, לידיי ביצע עבירה טכנית, ירושלים השלימה ריצת 2:14, ובסיום הרבע הראשון רק 24:25 לגלבוע/גליל.

רבע 2:

האוול ספג עבירה שלישית וירד לספסל, קרפלס צלף שבע נקודות ברציפות, טימור ספג גם הוא עבירה שלישית והפער צמח בחזרה ל-29:39. דייסון הוריד ל-39:37, פרפרוגלו ספג עבירה טכנית, קינזי השלים סוף סוף מהפך וקבע 42:44, ושלשה של לוקאס על הבאזר הורידה את ירושלים לחדרי ההלבשה ביתרון 46:49.

שחקן הפועל ירושלים ריצ'רד האוול מול שחקן גלבוע/גליל דיאנג'לו הריסון. מערכת וואלה!
האוול מול הריסון/מערכת וואלה!

רבע 3:

המשחק החם נמשך. טימור ביצע עבירה רביעית וירד לספסל, דייסון הוסיף עבירה בלתי ספורטיבית, שוכמן צלף שלשה שלישית וקבע 53:58 אך ספג גם הוא עבירה טכנית - הרביעית שלו - ומיד לאחר מכן הריסון ספג עבירה רביעית. האוול החזיר את ירושלים ל-61:64, ו-65:69 עם העליה לרבע המכריע.

רבע 4:

שוכמן צלף את השלשה החמישית שלו והעלה את המארחת ל-77:78, שש דקות לסיום. ירושלים לא אמרה נואש, ושלשה של טימור העניקה לה 80:84. בראון השיב בשלשה משלו, אך אחת של דייסון קבעה 85:91 לירושלים, דקה ו-20 שניות לבאזר, ומשם גלבוע/גליל כבר לא הצליחה לחזור. זה נגמר ב-85:93 לירושלים.

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. מערכת וואלה!
קטש/מערכת וואלה!

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: ג'רום דייסון 19, ריצ'רד האוול 14 ו-8 ריבאונדים, רונלד רוברטס 14 ו-6 ריבאונדים, טרנס קינזי 12, יותם הלפרין 11, קיילין לוקאס 9, בר טימור 7, ליאור אליהו 6, סטראטוס פרפרוגלו 1. רם אליאספור שותף (3 דקות) ולא קלע.

קלעו לגלבוע/גליל: ג'ייקובן בראון 25 (7 מ-10 ל-3) ו-9 אסיסטים, חואקין שוכמן 17 (5 מ-7 ל-3), זאק לידיי 16 (1 מ-7 מהשדה, 14 מ-18 מהעונשין), טל קרפלס 11, דיאנג'לו הריסון 7 (1 מ-8 מהשדה), 6 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-6 איבודים, ג'אקורי וויליאמס 6, בן אלטיט 3. ספנסר וייס שותף (7 דקות) ולא קלע.

אוהדי הפועל ירושלים. לילך וייס, מערכת וואלה!
אוהדי הפועל ירושלים/מערכת וואלה!, לילך וייס
שחקן הפועל ירושלים רונלד רוברטס. לילך וייס, מערכת וואלה!
רוברטס/מערכת וואלה!, לילך וייס
שחקן הפועל ירושלים קיילין לוקאס. לילך וייס, מערכת וואלה!
לוקאס/מערכת וואלה!, לילך וייס
שחקן גלבוע/גליל חואקין שוכמן. לילך וייס, מערכת וואלה!
שוכמן/מערכת וואלה!, לילך וייס
שחקן הפועל ירושלים טרנס קינזי מול שחקן גלבוע/גליל ג'ייקובן בראון. לילך וייס, מערכת וואלה!
קינזי מול בראון/מערכת וואלה!, לילך וייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully