וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות בכתום אחרי הניצחון: "עירוני נס ציונה זה מועדון עם גאווה"

1.6.2018 / 9:00

אחרי הניצחון המפתיע על מכבי תל אביב שהשווה את סדרת הפלייאוף, הכתומים חולמים על הפתעה. היו"ר מזרחי: "גאה בשחקנים ובצוות". במועדון רוצים להשאיר את דקוואן קוק לעונה נוספת

one

ההפתעה הגדולה ביותר של פלייאוף 2018 בליגת העל נרשמה אמש (חמישי) כשעירוני נס ציונה גברה על מכבי תל אביב 94:95, והשוותה את סדרת רבע הגמר ל-1:1. הכתומים, שהבטיחו משחק ביתי נוסף בסדרה, פתחו את המשחק מצוין, ולא נלחצו גם כשמכבי תל אביב הצליחה להפוך את התוצאה. בסיום ההתמודדות קלע קאליף וואייט שלשה גדולה, 10 שניות לסיום, ומנגד הצהובים לא הצליחו לקלוע סל שייתן להם את הניצחון.

שחקן עירוני נס ציונה גולן גוט. קובי אליהו
10 נקודות ברבע הראשון. גולן גוט/קובי אליהו

"בשביל רגעים כאלו אנחנו פה, עירוני נס ציונה זה מועדון עם גאווה, נס ציונה זאת עיר עם גאוות יחידה ושאף אחד לא יספר לכם אחרת", כתב יו"ר נס ציונה יניב מזרחי בחשבון הפייסבוק שלו במהלך הלילה. מזרחי היה אחד הדירקטורים המובילים במאבק מול ארגון השחקנים, ובין אלה שניסחו את ההסכם שהחזיר את ליגת העל ואת הפלייאוף למסלולו, "גאה בשחקנים ובצוות על ההקרבה, אבל זה כבר מאחורינו. יום שבת רוצים לראות את כל הכתומים ביד אליהו, בואו נעשה היסטוריה, כתום עולה וחזק מתמיד".

הכוכב של המשחק היה ללא ספק דקוואן קוק שקלע 27 נקודות, כולל 4 מ-9 מחוץ לקשת. בנס ציונה רוצים מאוד להשאיר את הקלע האמריקאי לעוד עונה, וכבר החלו בשיחות ראשוניות מולו ומול נציגיו. במועדון מאמינים כי יצליחו בסופו של דבר לשמור על קוק לעונה שנייה, כמו שעשו עם שחקנים אחרים בעבר.

ההערכות בקרב הקבוצה הן כי למעלה מ-400 אוהדים כתומים יגיעו ליד אליהו למשחק מספר 3 ביום שבת כדי לנסות ולעזור לקבוצה להפוך את הסדרה, בדרך אולי להגעה מפתיעה מאוד לפיינל פור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully