וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "ראיתי דברים שלא אהבתי, בפלייאוף כל נקודה נחשבת"

1.6.2018 / 8:28

מאמן מכבי תל אביב לא אהב את ההפסד בנס ציונה וגם לא את השיפוט: "הם קיבלו מספר כפול של זריקות עונשין". ג'ייק כהן: "יש לנו הרבה טעויות לתקן, היינו גרועים בכמה אספקטים במשחק"

one

לאחר שהשיגו שני ניצחונות קלילים מול בני הרצליה ומול עירוני נס ציונה במפגש הקודם, שבו אמש (חמישי) הצהובים לסורם, והפסידו במשחק הפלייאוף השני 95:94 עם שלשת ניצחון דרמטית של קאליף וואייט הגארד של הכתומים. הלחץ של הצוהבים בעקבות ההפסד עלה, כשהמאמן נבן ספאחיה כעס על חניכיו על כך שספגו 95 נקודות במשחק חשוב, אך הלין גם על השיפוט: "במשחק של נקודה הפרש, מספר כפול של קליעות עונשין זה יותר מדי", כעס ספאחיה, "קבוצת אחת עם 27 אסיסטים זורקת 41 אחוז מהשלוש, יותר מ-50 אחוז מהשדה ומפסידה משחק? אקבל את זה".

עוד בנושא:

ספאחיה: "גם אם מכבי תל אביב תהיה עדיפה ב-20 נקודות, היא תנצח רק ב-2"
נס ציונה הדהימה עם 94:95 על מכבי תל אביב. שלשת ניצחון לקאליף וואייט

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
הפסד כואב. נבן ספאחיה/קובי אליהו

המאמן הוסיף: "קשה לשער מה יהיה במשחק השלישי. חייבים קודם כל להירגע ולראות את הווידאו. ראיתי דברים שלא אהבתי. אני לא מדבר על שופטים העונה אבל עכשיו זה הפלייאוף וכל נקודה נחשבת".

ג'ייק כהן אמר: "מאכזב להפסיד את המשחק הזה. נלחמנו קשה כדי לנצח אבל בסוף לא הצלחנו. לקאליף הייתה זריקה גדולה. קרדיט לו על זה. יש לנו הרבה טעויות לתקן אבל החלק הגדול בסדרה הוא שניתן ללמוד מהטעויות וננסה לנצח את משחק שלוש".

הפורוורד הוסיף: "אנחנו מנסים להביא את היתרון שלנו לידי ביטוי אבל קשה לסיים עונה ללא הפסדים, לא ננצח כל משחק. גם ליריבה יש שחקנים טובים, נס ציונה לא תקל עלינו. היום היינו גרועים בכמה אספקטים, נשתפר ונלמד ובשבת נשתמש בקהל כדי להשתפר"

מייקל רול סיכם: "היה הבדל גדול בזריקות העונשין, ביום שבת נצטרך לטפל טוב יותר בכדור, לעבוד קשה יותר".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully