וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "גם אם מכבי תל אביב תהיה עדיפה ב-20 נקודות, היא תנצח רק ב-2"

31.5.2018 / 22:36

מאמן מכבי ת"א זעם על השיפוט אחרי ההפסד הדרמטי לנס ציונה ורטן על שחקניו: "ההפסד הזה לא מקובל עליי, איבדנו פוקוס". זילברשטיין: "ראיתי בעיניים של השחקנים שהם רוצים את זה מאוד"

one

דווקא אחרי שמכבי תל אביב הביסה ב-32 הפרש את נס ציונה והיה נדמה שהיא תטייל לפיינל פור עם סוויפ קליל, הגיע המשחק הערב (חמישי) וההפסד לכתומים שיאריך את הסדרה הזו לארבעה משחקים נוספים. מכבי שיחקה טוב בהתקפה, אבל חטפה כמעט 100 נקודות ב-95:94 ומד הלחץ בקבוצה שוב עולה, בעיקר מצידו של נבן ספאחיה שזעם על השיפוט בסיום המשחק ורטן על העובדה שנשרקו הרבה מאוד עבירות לזכות המארחים.

עוד בנושא:

נס ציונה הדהימה עם 94:95 על מכבי תל אביב. שלשת ניצחון לקאליף וואייט
רבע גמר הפלייאוף: הפועל תל אביב ניצחה את מכבי אשדוד 77:98 ואיזנה את הסדרה ל-1:1

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא אהב את השיפוט היום. ספאחיה/קובי אליהו

"כמו שאמרתי אחרי המשחק הראשון שלנו, לכל משחק יש חיים משלו וכל משחק הוא אחר. לא הבנו את זה, לספוג כל כך הרבה נקודות זה פשוט לא מקובל", אמר ספאחיה בסיום.

"הם קבוצה התקפית מצוינת, אבל איבדנו פוקוס, למרות שהיו הרבה אסיסטים הפסדנו את המשחק. במשחק של נקודה אחת זה יותר מדי. אנחנו צריכים להיות טובים יותר בניצחונות, לכן ההפסד שלנו לא מקובל עלינו, למרות שחזרנו ולתת להם לחזור למומנטום זה מטריד אותי".

ספאחיה כעס על השריקות הרבות לזכות נס ציונה לטענתו ואמר: "גם אם מכבי תל אביב תהיה עדיפה ב-20 נקודות, היא תנצח רק ב-2".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן עירוני נס ציונה קאליף וואייט. קובי אליהו
יצא הווינר הגדול. קאליף וואייט/קובי אליהו

נדב זילברשטיין מאמן המנצחים אמר בסיום: "ראיתי את זה בעיניים של השחקנים. הם לקחו את ההפסד הקודם מאוד קשה. אנחנו הרבה יותר טובים ממה שהראנו ביום שלישי. באנו עם תכנית משחק קצת שונה, הגנתית, עשינו דברים אחרים. הימרנו על דברים מסוימים ואני שמח שזה השתלם לנו. הדבר הכי משמעותי זה ששיחקנו המון דקות עם שליטה בהתקפה".

"כמעט לא איבדנו את הכדור ולקחנו זריקות טובות. קאליף וואייט? הוא הראשון שלקח קשה את המשחק ביום שלישי. הוא מאוד רוצה וחשוב לו שנצליח, הוא אחד מהמנהיגים שלו והוא היה היום יוצא מן הכלל. המשך הסדרה? הכל אפשרי. נצטרך להיות מאוד טובים בהמשך".

קאליף וואייט גיבור הניצחון חגג: "המאמן ביצע את ההתאמות, השחקנים היו נהדרים. אני שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה עם סל גדול. שיחקנו היום טוב יותר בהגנה. הגנו על הצבע טוב יותר משעשינו במשחק הקודם. רצינו להיות קרובים והצלחנו, אני שמח שניצחנו. זה הפלייאוף, ככה זה. בפעם האחרונה שהדחתי את מכבי בפלייאוף הייתי באילת. אנחנו צריכים לנצח את מכבי בחוץ ולהשיג יתרון ביתיות ואם נעשה את זה, הכל אפשרי".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שויירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully