וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות, 1:6: ליברפול רוצה את יאן אובלק, ארסנל בעקבות באלוטלי

סגנית אלופת אירופה מחפשת מחליף ללוריס קאריוס וסימנה את שוערה המצוין של אתלטיקו. התותחנים עשויים לפנות לחלוץ שחווה עונה נהדרת בניס, פלוריאן תובאן על הכוונת של באיירן מינכן, דרמיאן בדרך ליובנטוס. כל השמועות וההעברות

רויטרס

העברות

* וולבס רכשה בחזרה מבורנמות' את בניק אפובה, החלוץ הקונגולזי בן ה-25, אותו מכרה לה תמורת 10 מיליון ליש"ט ב-2016 (סכום זהה לזה הנוכחי).

* לידס הודיעה על פיטוריו של פול הקינגבוטום, אחרי ארבעה חודשים בלבד בתפקיד. מארסלו ביילסה הוזכר כמועמד להחליפו.

seperator

שמועות

* בבילד מדווחים שבאיירן מינכן מעוניינת בטימו ורנר חלוצה של לייפציג ונבחרת גרמניה כמחליפו של רוברט לבנדובסקי.

* בצרפת טוענים שמילאן תנסה לפתות את רדאמל פלקאו, הסקורר המצוין של מונאקו. הרוסונרי ינסו להחתים חלוץ במקום אנדרה סילבה המאכזב שצפוי לעזוב.

* על פי ה"גאזטה" האיטלקי, ארסנל שוקלת להגיש הצעה עבור מריו באלוטלי, החלוץ האיטלקי שרשם עונה מצוינת בניס אך סיים את חוזהו ומעוניין לחזור לאיטליה. התותחנים ינסו לפתות אותו להגיע לאנגליה, כאשר גם בורוסיה דורטמונד ומארסיי בעקבותיו.

* פלוריאן תובאן, כוכבה של מארסיי, נמצא על הכוונת של מספר מועדונים בכירים באירופה כולל באיירן מינכן, טוטנהאם ואתלטיקו מדריד.

* אברטון מעוניינת להחתים את ג'ק גרליש ורובן לופטוס צ'יק, כך על פי ה"דיילי מייל".

* בספרד טוענים שליברפול מחפשת שוער והיא מועמדת בכירה להחתים את יאן אובלק, שוערה הסלובני המצוין של אתלטיקו מדריד, שמצידה סימנה את קפה שוערה של בילבאו כמחליפו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פלוריאן תובאן שחקן מארסיי חוגג. רויטרס
הפך להיות סחורה לוהטת אחרי העונה הנהדרת שלו במארסיי. פלוריאן תובאן/רויטרס

* ב"דיילי מירור" מדווחים שארסנל מעוניינת להחתים את לוקאס טוריירה, קשר האורוגוואי של סמפדוריה שסעיף השחרור שלו עומד על 22 מיליון יורו.

* יובנטוס עומדת להחתים את מתיאו דרמיאן, מגינה הימני של מנצ'סטר יונייטד. באיטליה טוענים שדרמיאן, שמיעט לשחק בעונה החולפת אצל מוריניו, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום תמורת 12 מיליון יורו.

* ב"דון באלון" הספרדי מדווחים שברצלונה הסכימה להצעה הכספית של ליברפול עבור קשר נבחרת צרפת עוסמאן דמבלה שהגיע רק בקיץ הקודם לקאמפ נואו, אך מיעט לשחק בשל פציעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully