וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן/גבעתיים: המאמן מתן חרוש ימשיך לעונה שלישית

31.5.2018 / 11:07

אחרי שנתיים טובות מאוד, בהן נעצרו בפלייאוף רק על ידי הקבוצות שעלו לבסוף לליגת העל, הגיעו האורדונים לסיכום על המשך דרכו של המאמן: "הראינו שיש לנו את היכולת לעמוד בכל אתגר"

מתן חרוש מאמן הפועל רמת גן/גבעתיים. מגד גוזני
מתן חרוש/מגד גוזני

הפועל רמת גן/גבעתיים הודיעה הבוקר (חמישי) כי המאמן מתן חרוש ימשיך על הקווים גם בעונה הבאה, שתהיה עונתו השלישית במועדון. "מתן חרוש הוא הרבה מעבר למאמן עבור האימפריה", אמר יו"ר הקבוצה נמרוד כהן בהודעה לעיתונות, "העובדה שמתן ממשיך איתנו לעונה שלישית מתבקשת וטבעית וביחד נמשיך במסלול ההתקדמות של הקבוצה ושל המועדון".

חרוש עצמו, העביר מסר לאוהדים אחרי שסוכם על המשך דרכו: "אורדונים יקרים, זה אך טבעי להמשיך את המסע שלנו יחדיו. יחד אתכם בשנתיים האחרונות הראנו שיש לנו את היכולת לעמוד בכל אתגר ואני בטוח שכך יהיה גם בעונה הבאה".

חרוש הגיע לגבעתיים לפני שנתיים, אחרי שבעונתה הראשונה בליגת המשנה היא התקשתה מאוד ולא הייתה חלק מהצמרת, והפך אותה לאחת הקבוצות החזקות בליגה השנייה. בעונה הראשונה סיימה גבעתיים במקום החמישי, אך הודחה ברבע גמר הפלייאוף על ידי העולה לליגת העל עירוני נס ציונה. העונה פתחו האורדונים את המשחקים נהדר, היו חלק מהצמרת הגבוהה, אך אז נקלעו למשבר גדול ורצף של הפסדים, שנעצר כמה מחזורים לפני הפלייאוף. בסופו של דבר סיימה הקבוצה במקום השביעי, הדיחה את אליצור קרית אתא ברבע הגמר, ונעצרה רק במשחק החמישי בחצי הגמר מול העולה החדשה לליגת העל, הפועל באר שבע. לפני כן אימן חרוש בליגת העל את מכבי ראשון לציון ובני הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully