וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: מכבי תל אביב מתעניינת בסנטר ג'יימס אוגוסטין

האמריקאי הוותיק (34, 2.08 מטר) שיחק בעונה החולפת במלאגה והעמיד ממוצעי יורוליג של 9.2 נקודות ו-6.7 ריבאונדים. הוזכר בעבר כמועמד לצהובים ושיחק בין היתר בחימקי וצסק"א

בספרד דיווחו הלילה (בין רביעי לחמישי) שסנטר מלאגה, ג'יימס אוגוסטין, מועמד למכבי תל אביב. על פי אותו דיווח ב"מלאגה הוי", גם ז'לגיריס קובנה מביעה עניין רב בשחקן בן ה-34, שמנתשא לגובה של 2.08 מטר. אגב, אוגוסטין כבר הוזכר בשנים עברו כמועמד למכבי תל אביב.

אוגוסטין נושא עמו עבר של חמש עונות ביורוליג במדי ולנסיה, חימקי מוסקבה, צסק"א מוסקבה ומלאגה. הוא נחשב לשחקן קשוח ולריבאונדר טוב ובעונה החולפת העמיד ממוצעים של 9.2 נקודות ו-6.7 כדורים חוזרים ביורוליג. הוא היה אחד מהשחקנים הבולטים של האנדלוסים בניצחון 69:83 על מכבי תל אביב בפברואר, עם 12 נקודות, 9 ריבאונדים ו-18 נקודות מדד (הכי הרבה במשחק).

מלאגה סיימה את העונה שלשום אחרי הפסד 80:64 לבאסקוניה ו-2:0 בסדרת רבע גמר הפלייאוף הספרדי (בשיטת הטוב מ-3). אוגוסטין העמיד העונה ממוצעים של 6.4 נקודות ו-6.1 ריבאונדים בקצת יותר מ-21 דקות משחק בליגה הספרדית. ברשימת התארים שלו ניתן למצוא זכיות ביורוקאפ ב-2015 (חימקי) ובליגת ה-VTB ב-2017 (צסק"א).

עוד בנושא:

הפועל ירושלים הפסידה לגלבוע/עפולה במשחק הראשון בפלייאוף
הפועל חולון ניצחה את הפועל אילת בפתיחת סדרת הפלייאוף

שחקן מלאגה, ג'יימס אוגוסטין. GettyImages
ניסיוןם עשיר. אוגוסטין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully