וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "מעכשיו זה יהיה קשה יותר. יש לנו הרבה עבודה"

30.5.2018 / 21:55

מאמן הפועל חולון לא יצא מגדרו אחרי הניצחון 83:89 על הפועל אילת במשחק הראשון בסדרת הפלייאוף. טרידוול בספק למשחק הבא, דרוקר: "זה הדבר שהכי מדאיג אותי. זה לא נראה טוב"

one

הפועל חולון שמרה הערב (רביעי) על יתרון הביתיות בפתיחת הפלייאוף של ליגת העל כשניצחה בביתה 83:89 את הפועל אילת. ג'ורדן המילטון (28 נקודות), טו הולוואי (23) וג'ו אלכסנדר (20) הובילו את המארחים, ג'ורדן לויד (24) בלט לטובה אצל המפסידה אבל לא הצליח להושיע. אילת, אגב, חזרה הביתה עם אוטובוס. דימיטריוס טרידוול בספק למשחק הבא אחרי שסובב את הברך.

המאמן המנצח, דן שמיר, אמר בסיום: "היה משחק פלייאוף חזק וטוב עם כדורסל טוב. אנחנו מאוד שמחים ששמרנו על יתרון הביתיות במשחק הראשון, אבל כל מי שהיה בעסק הזה, במיוחד אנחנו אחרי שנה שעברה, יודעים שמעכשיו יהיה יותר קשה. יש לנו הרבה עבודה. לדקות המשחק של ג'ורדן המילטון יש מחיר שנשלם באיזשהו שלב. צריך להתאושש ולהתמודד. הרבה שחקנים עשו דברים טובים. סדרה זה מן משחק אחד ארוך ואנחנו אפילו לא באמצע, זה לא שלב הסיכומים. נצטרך עוד מזה בהמשך, והרבה".

מאמן הפועל אילת שרון דרוקר. קובי אליהו
"נבוא עם כל מה שיש". שרון דרוקר/קובי אליהו

המאמן המפסיד, שרון דרוקר: "הניצחון הגיע לחולון, החטאנו יותר מדי מזריקות קלות וזה פגע לנו במשחק. אני הכי מודאג ממצבו של טרידוול. הוא הרגיש שהוא סובב את הברך וזה לא נראה טוב. למשחק הבא נבוא עם כל מה שיש, אני בטוח שהחבר'ה שלי יתנו את המקסימום במשחק השני. נפיק לקחים ונכין את הגוף נכון".

עמית ביר-כץ סיכם: "האם הבעיה שלנו היא עומק? לא, לא חושב שאנחנו קצרים. כל מיני החטאות קטנות השפיעו על המשחק היום. הם קלעו באחוזים לא רעים בכלל וזה עזר להם. אני תמיד כאן בשביל הקבוצה. אנחנו נקח מפה הרבה דברים טובים, שיחקנו כקבוצה ואנחנו צריכים להוריד חלודה. מאמין במאז אחוז שאחנו יכולים להפוך את הסדרה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully