וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשם העמותות: לא יוענק אישור ניהול תקין לעמותה המנהלת את הפועל חדרה

מההודעה של רשם העמותות עולה שורה ארוכה של ליקויים והפרות: "הומלץ על בחינת הצורך בנקיטת הליכי פירוק". מהפועל חדרה נמסר: "אנו בטוחים כי נמצא את הנוסחה לפתרון מוסכם"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

ממשרד רשם העמותות נמסר היום (רביעי) שלא יוענק אישור ניהול תקין להפועל חדרה ושייבחן הצורך בנקיטת הליכי פירוק למועדון. כזכור, הפועל חדרה עלתה לאחרונה לליגת העל אחרי 39 שנה. מרשם העמותות נמסר: "דו"ח תוצאות בדיקה חמור של רשם העמותות נשלח לעמותת לימוד כדורגל בתי ספר מכבי חדרה (ע"ר), אשר באמצעותה פועלת קבוצת הכדורגל הפועל חדרה. הדו"ח, המצביע על שורה של ליקויים חמורים בעמותה, גובש בהמשך לטענות להתנהלות לא תקינה מצד העמותה".

מהדו"ח עלו ממצאים כמו הנפקת חשבוניות עבור גורם שהוא אינו מקבל השירות, העברת פעילות עמותה לידי עמותה אחרת שלא במסגרת הליך פירוק מרצון או מיזוג, חוסר פעילות של ועדת הביקורת ותשלום שכר לבעלי תפקידים בניגוד להוראות הדין.

בהודעה של רשם העמותות נכתב: "במהלך הליך הבדיקה נדרשה העמותה להעביר מסמכים שונים לרשם העמותות, אך הועבר מידע חלקי בלבד. יתרה מכך, הרי שבעת הליך בירור הליקויים שערך הרשם עם העמותה, הציגה האחרונה מסמכים חדשים והעלתה גרסאות חדשות הסותרים לחלוטין את הדיווחים שהיא הגישה לרשם בזמן אמת. כאמור, בעקבות הממצאים החמורים שעלו במסגרת בדיקת הרשם, הוחלט שלא להעניק לעמותה אישור ניהול תקין לשנת 2018, וכן הומלץ על העברת תיק העמותה לטיפול מחלקת אכיפה ובקרה ברשות התאגידים, לשם בחינת הצורך בנקיטת הליכי פירוק".

מהפועל חדרה נמסר: "במשך חצי השנה האחרונה הפועל חדרה מנהלת מגעים מול רשם העמותות בנוגע לטענות לאי ניהול תקין לכאורה, שכולם נוגעים לעמותה הקודמת שניהלה את הקבוצה. בהתנהלות העמותה הנוכחית אין כל דופי! עורכי הדין שלנו מטפלים בנושא מול רשם העמותות, כאשר חשוב להדגיש כי פירוק לא עומד כלל על הפרק. אנו סמוכים ובטוחים כי נמצא את הנוסחה לפתרון מוסכם ולקבלת הניהול התקין בהקדם".

שחקן הפועל חדרה לני אהרון חוגג. יוסי ציפקיס
חדשות פחות נעימות. הפועל חדרה חוגגת עליה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully