וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בפלייאוף: מכבי תל אביב בנס ציונה, הפועל תל אביב רוצה להשוות מול אשדוד

30.5.2018 / 17:06

אחרי שהובסה ב-32 הפרש במשחק הראשון, תארח עירוני נס ציונה את הקבוצה של נבן ספאחיה (20:30, ספורט 5). תומאס יחליף את בולדן בסגל. תחת אבטחה כבדה לצוות השידור, הקבוצה של פרנקו תחפש ניצחון מול השחקנים של גרינברג (19:00, 5+ לייב)

one

משחקי רבע גמר הפלייאוף יימשכו מחר (חמישי) עם משחק מספר 2 בשתי סדרות. אחרי הניצחון 62:94 ביד אליהו, תנסה מכבי תל אביב להתקרב לעוד פיינל פור כשתתארח בלב המושבה אצל עירוני נס ציונה, שמצידה רוצה להבטיח לפחות משחק ביתי נוסף. אחרי בלאגן השידור במשחק הקודם, בהפועל תל אביב ינסו להשוות את סדרת רבע גמר הפלייאוף כשיארחו את מכבי אשדוד בדרייב אין (85:91 לאשדוד במשחק הראשון).

עירוני נס ציונה - מכבי תל אביב (20:30, ספורט 5, 0:1 למכבי תל אביב בסדרה)

נראה כי עירוני נס ציונה לא חזרה עדיין מהפגרה. הקבוצה של נדב זילברשטיין חטפה אתמול תבוסה שנייה תוך 48 שעות, כשהיא מתפרקת בפעם השנייה ברבע השלישי ולא יוצאת טוב מחדר ההלבשה. בנס ציונה יודעים כי אם לא ירימו את רמת המשחק במשחק השני בסדרה, הם עשויים לסיים את העונה כבר ביום שבת הקרוב. במועדון מסמנים שני מפתחות עיקריים כדי להשאר לפחות צמודים למכבי תל אביב, עליית הרמה ההגנתית אחרי התבוסות האחרונות, וקליעה טובה בהרבה מחוץ לקשת, בעיקר מצד שני הקלעים של הקבוצה דקוואן קוק וגולן גוט, שחיברו ביחד 1 מ-12 מחוץ לקשת ביד אליהו. במועדון מאמינים כי הקהל הכתום יבוא לדחוף את השחקנים בצורה מוגברת וייצור אווירה ביתית.

כמו בעונה שעברה, גם העונה פתחה מכבי תל אביב את הפלייאוף בצורה מרשימה, עם ניצחון קליל במשחק הראשון בסדרה, והיא תקווה להמשיך לסדרה קלה בדיוק כמו אשתקד נגד בני הרצליה. במכבי היו מרוצים כי למרות שהסנטר המוביל של הקבוצה, אלכס טיוס, לא נכנס טוב למשחק והסתבך בבעיית עבירות מוקדמת, ידעו ג'ייק כהן ואיתי שגב להכנס לנעליו ורשמו משחק טוב מאוד שהוביל את הקבוצה ליתרון מבטיח אותו לא שמטו. בצוות המקצועי החליטו לבצע שינוי בסגל כשג'ונה בולדן ינוח במשחק הקרוב, ודשון תומאס ישוב לשחק אחרי שני משחקים בחוץ. פייר ג'קסון וארט פרחוסקי ימשיכו לנוח. "נמשיך להיות ממוקדים, כל משחק פלייאוף הוא סיפור חדש", אמר נבן ספאחיה לאתר הרשמי של הצהובים.

דשון תומאס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חוזר לפעולה. תומאס/ברני ארדוב

הפועל תל אביב - מכבי אשדוד/באר טביה (19:00, 5+ לייב, 0:1 לאשדוד בסדרה)

העובדה שהיא הקבוצה החמה בליגה מסוף הסיבוב השני לא עזרה להפועל תל אביב במשחק הראשון ברבע גמר הפלייאוף, כשהיא הפסידה ושמרה על המאזן הנורא שלה מאז חזרה לליגת העל, כשלא הצליחה פעם אחת להוביל בסדרת פלייאוף. האדומים קיבלו משחק חלש מרביב לימונד ורפי מנקו, 20 דקות ראשונות לא טובות מג'רל מקניל ובעיית עבירות של מאט האוורד, ובכל זאת היו קרובים לניצחון בזכות יכולת שיא של אדריאן בנקס ובעיקר טייווין מקי. כשברקע הבלאגן עם ערוץ הספורט, שסירב לשדר את המשחק לאור היריקות של האוהדים האדומים על צלמי הערוץ, וההחלטה לשדר את המשחק עם חברת אבטחה מיוחדת שתאבטח את הגוף המשדר, ינסו בהפועל להתרכז בכדורסל לחזור לאשדוד ביום שבת במצב של 1:1. תומר גינת ימשיך לשחק למרות שחש כאבים בכתפו.

מכבי אשדוד רחוקה שני ניצחונות מהשלמת העונה הטובה ביותר שלה מאז הגיעה לגמר הפיינל פור בעונת 2011/12. הקבוצה של בראד גרינברג ידעה לנצח את הפועל תל אביב למרות יום חלש מאוד של סק הנרי, אולי השחקן המצטיין בליגה העונה, שנעצר לחלוטין על ידי השחקנים האדומים, ובסיום המשחק בא בטענות קשות על המשחק האגרסיבי של היריבה. הנרי אמר לאחר המשחק כי הוא מקווה שהשופטים ימשיכו לשפוט באותו האופן, כי הם הולכים להרים את רמת האגרסיביות בהתאם. באשדוד מרוצים מהיכולת של שאר השחקנים, שידעו להתעלות בהתמדדות, כשמי שעדיין היה נראה חלוד ולא בקצב הוא הגארד טראוויס ווריק שמחלים ממחלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully