וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 30.5: אימו של כריסטיאנו רונאלדו מעדיפה את מנצ'סטר על פריס

בצל השמועות, האם הסבירה: "אוהבת את פריס, אך אם להיות כנה, מעדיפה שישוב למנצ'סטר". ג'ון טרי עוזב את אסטון וילה, באיטליה מדווחים כי פ.ס.ז' תודיע בקרוב על צירופו של בופון

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: ריאל מדריד חוגגת זכייה בליגת האלופות

העברות

* אסטון וילה הודיעה על עזיבתו של ג'ון טרי. לאחר הכישלון בפלייאוף העליה לפרמיירליג, הבלם בן ה-37 סיים את חוזהו ונפרד מהמועדון. "הוא מנהיג אמיתי, הוא היה כל מה שקיווינו, ויותר מזה", אמרה הקבוצה שהפסידה 1:0 בגמר הפלייאוף לפולהאם.

* סנט אטיין הודיעה על הארכת חוזהו של ז'אן לואי גאסה בן ה-54. מי שהיה עוזרו הנאמן של לורן בלאן, הגיע כדי להציל את הירוקים בנובמבר כשהיו מתחת לקו האדום והרים אותם עד למקום השביעי.

* קייבו החליטה למנות באופן קבוע למאמן את לורנצו ד'אנה, שחקן העבר שהוקפץ מקבוצת הנוער וניצח בכל שלושת מחזורי הסיום של העונה כדי להשאיר את הקבוצה בסרייה A.

שמועות

* באתר הצרפתי Le10 Sport טוענים: "פריס סן ז'רמן בעמדה טובה כדי להחתים את כריסטיאנו רונאלדו בקיץ הקרוב תמורת סכום שיא של 250 מיליון יורו". אימו של הפורטוגלי אמרה: "אני אוהבת את ריס, בכל פעם שאני שם מתייחסים אלי יפה מאוד". כשנשאלה לגבי עתיד בנה, השיבה: "אם להיות כנה, הייתי מעדיפה שהוא יחזור למנצ'סטר".

*באיטליה מדווחים כי ג'אנלואיג'י בופון סיכם על הצטרפותו לפ.ס.ז' וההכרזה על המעבר והחתימה על החוזה צפויים בזמן הקרוב ביותר. השוער שעזב את יובנטוס צפוי לחתום לשנתיים ולהרוויח בשורות הקבוצה מעיר האורות סכום של 16 מיליון יורו.

* ידיעת שער ב"בילד" הגרמני הבוקר: הסוכן הישראלי פיני זהבי הודיע לבאיירן מינכן - רוברט לבנדובסקי רוצה לעזוב תכף ומיד. "רוברט מרגיש שהוא זקוק לאתגר חדש בקריירה, ואנשי באיירן כבר מודעים לזה", אמר זהבי לתקשורת הגרמנית. "המניע שלו הוא לא כסף, וגם לא מועדון מסוים שרודף אחריו. כנראה שכל מועדון בעולם היה שמח לקבל את החלוץ הטוב בעולם".

עוד סיפר זהבי כי הקבוצות שהביעו עניין ממשי בלבנדובסקי עד כה הן פריס סן ז'רמן, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד.

* האם צ'לסי תוותר על מאוריציו סארי ותמנה את לורן בלאן למאמן? כרגע הבלוז לא מתכוונים לשלם 8 מיליון יורו לנאפולי כדי לשחרר את סארי מחוזהו, ועל פי "פראנס פוטבול" כבר נפגשו עם מאמן פריס סן ז'רמן ונבחרת צרפת לשעבר.

* הסוכן של ג'ורדי אלבה טוען: "אנחנו מחכים כבר שנה וחצי לחידוש החוזה שלו. אולי זה רגיל אצל ברצלונה, ואולי הם לא מרוצים משחקן שנכלל בנבחרת העונה של פיפ"א שמחזיק בהכי הרבה בישולים באירופה".

* "דיילי רקורד" הפורטוגלי טוען כי מנצ'סטר יונייטד בדרך להחתמת דיוגו דאלוט, המגן בן ה-19 שפרץ העונה להרכב של פורטו ויכול לשחק בשני האגפים. סעיף השחרור שלו עומד על 20 מיליון יורו.

* סוכנו של ג'ורדי אלבה תקף את ברצלונה כשאמר כי המגן מחכה כבר 18 חודשים להתחיל במשא ומתן על חוזה חדש ו"לא מבין מדוע לא עמדו בהבטחה".

* רומא קרובה לרכש שני בקיץ הזה. אחרי אנטה צ'וריץ' הקרואטי, גם הבלם הספרדי איבן מרקאנו (30) הגיע לבירת איטליה כדי לעבור בדיקות רפואיות וצפוי לחתום לשלוש שנים, אחרי שסיים את חוזהו בפורטו.

* קלאודיו לוטיטו טוען כי דחה הצעה בסך 110 מיליון יורו על סרגיי מילינקוביץ' סאביץ', הקשר בן ה-23 שכיכב העונה בלאציו ונמצא בסגל נבחרת סרביה למונדיאל. הבעלים של לאציו אמר: "סירבתי להצעה כזו ב-29 באוגוסט, אז אני לא יודע כמה הוא שווה עכשיו, אבל אני יכול להגיד ש-100 מיליון לא יספיקו".

ריאן ססניון שחקן פולהאם. רויטרס
פולהאם לא מוכרת כרגע. ריאן ססניון/רויטרס

* שהיד חאן, הבעלים של פולהאם, הצהיר כי ילד הפלא ריאן ססניון (18) ימשיך עם הקבוצה גם בפרמיירליג בעונה הבאה, למרות הרצון של הקבוצות הגדולות באנגליה להחתימו כבר בקיץ הנוכחי.

* לטענת "סאן" הבריטי, וולבס שעלתה לפרמיירליג מוכנה לשלם למילאן 27 מיליון ליש"ט כדי לרכוש את החלוץ הפורטוגלי אנדרה סילבה. הסגל של וולבס עמוס בפורטוגלים ובכלל בשחקנים של הסוכן ז'ורז'ה מנדש, וסילבה שלא התאקלם במילאנו עשוי להיות הבא בתור.

* באנגליה מדווחים כי ג'יימי ורדי החל בשיחות עם לסטר סיטי בנוגע לחוזה חדש, במסגרתו ירוויח כ-120 אלף ליש"ט לשבוע.

* על פי "ל'אקיפ", קריסטל פאלאס מנסה לרכוש את אלבן לאפון, השוער בן ה-19 של טולוז ונבחרת צרפת הצעירה. השוער הספיק לרשום כבר 98 הופעות בליגה הראשונה בצרפת, אך בפברואר הביע את רצונו לעזוב וגם פ.ס.ו איינדהובן בעקבותיו.

* אינטר מוכנה להשאיל את המגן השמאלי דאלברט למונאקו תמורת 3 מיליון יורו, אחרי שרכשה אותו מניס ב-20 מיליון בקיץ שעבר. השחקן בן ה-23 התקשה להתאקלם באיטליה ורשם רק 13 הופעות בסרייה A.

שחקן מילאן אנדרה סילבה. GettyImages
יצטרף למושבה של ז'ורז'ה מנדש? אנדרה סילבה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully