וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחשד למכירת משחק: נפתחה חקירה נגד הואסקה, העולה ללה ליגה

החשד התעורר עקב הימורים חריגים באוקראינה לפני משחק הליגה האחרון של העולה ההיסטורית לליגה הראשונה בספרד, בו הפסידה 1:0 לחימנסטיק. בנוסף, הואסקה פרסמה פוסט מוזר באינסטגרם

שחקני הואסקה חוגגים. אתר רשמי
הואסקה חוגגת את ההעפלה/אתר רשמי

הואסקה, שעלתה לאחרונה לראשונה בתולדותיה לליגה הראשונה בספרד, נמצאת במרכזה של פרשה חדשה שמאיימת להרוס את ההישג הספורטיבי הנפלא שלה. הליגה חוקרת חשדות לפיהן הקבוצה מעורבת במכירת משחק הליגה האחרון, בו הפסידה 1:0 לחימנסטיק, שניצלה בזכות הניצחון מירידה לליגה השלישית. מה שהעלה את החשדות היה תנועה חריגה של הימורים על המשחק באוקראינה, שם רבים שמו את כספם על כך שתוצאת המחצית תהיה 0:0 ובסיום תנצח קבוצת התחתית 0:1 - מה שאכן קרה.

שחקני שתי הקבוצות הכחישו את הטענות הללו, אבל פוסט מוזר בחשבון האיסטגרם של הואסקה מרמז שמשהו מוזר אכן התרחש סביב המשחק. כפי שניתן לראות, בסיום המחצית הראשונה פרסמה הקבוצה שתוצאת המחצית היא 0:2 לחימנסטיק, למרות שעד אותה נקודה לא הובקע אף שער.

הקבוצה מאראגון שבצפון מזרח ספרד עוד שיחקה בליגה השלישית בעונת 2014/15, ואחרי שכמעט עלתה אשתקד דרך הפלייאוך היא הצליחה השנה לעשות את הבלתי ייאמן. במחזור הקודם, ראיו וייקאנו הבטיחה גם היא את העלייה ללה ליגה ואף עלתה לפסגה ליגת המשנה (בזכות ההפסד השנוי במחלוקת של הואסקה). הכרטיס השני יחולק למנצחת הפלייאוף בין מקומות 3-6.

הפוסט החשוד של הואסקה במחצית המשחק

  • עוד באותו נושא:
  • הואסקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully