וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: דודי סלע הפסיד לאליאס יימר 7:6, 6:3, 6:1 והודח בסיבוב הראשון

הטניסאי הישראלי (מדורג 105) נכנע בשלוש מערכות חלקות ליריב שבדי (122) שעלה מן המוקדמות. סלע הגיש לניצחון במערכה הראשונה אך הפסיד בשובר שוויון. לאחר מכן יימר השתלט על המשחק ודהר לניצחון

דודי סלע טניסאי ישראלי. GettyImages
הודח כבר בסיבוב הראשון. סלע/GettyImages

דודי סלע סיים היום (שלישי) את חלקו באליפות צרפת הפתוחה, רולאן גארוס, כבר בסיבוב הראשון. סלע, המדורג 105, הפסיד בשלוש מערכות חלקות 7:6 (3), 6:3, 6:1 לאליאס יימר השבדי (122) שעלה לטורניר מן המוקדמות. בפתיחת המשחק העניינים נראו שונים לחלוטין: סלע השיג יתרון מבטיח של 3:5 והגיש לניצחון במערכה. יימר שרד והצליח לגרור את המערכה לשובר שוויון בו ניצח. בשלב הזה השבדי השתלט על המשחק, ניצח בקלות את שתי המערכות הבאות ודהר אל הניצחון.

מהלך המשחק

משחקון ההגשה של סלע היה מעט מהוסס והוא נאלץ לעמוד מול אפשרות שבירה ראשונה, אך התגבר ומיד לאחר מכן השיב לשבדי כגמולו עם לחץ על ההגשות שלו, וכמעט שבר בעצמו. במשחקון ההגשה הבא של יימר השבירה של סלע הגיע והוא ניצל אותה כדי לעלות ל-1:4. ביתרון 3:5, המחבט הבכיר של ישראל הגיש לניצחון במערכה, אך נשבר ונגרר לשובר שוויון. יימר פתח טוב יותר ועלה ל-1:3, סלע איזן ל-3:3 אבל מאותו הרגע לא השיג אף נקודה והפסיד את המערכה הראשונה.

פתיחת המערכה השנייה לא בישרה טובות לישראלי. יימר הצליח להשיג שבירה במשחקון השני ועלה ל-1:3 מהיר. סלע השיג שבירה משלו וצימק ל-3:4 לזכות השבדי. אבל יימר הגיב בשבירה נגדית, השלים ניצחון של 3:6 במערכה ועלה ליתרון של 0:2 במשחק. גם המערכה השלישית התחילה רע מאוד עבור סלע שנשבר פעמיים וראה את יימר עולה ל-0:3. בשלב הזה סלע הרים ידיים ויימר השלים ניצחון קליל של 1:6 במערכה ו-0:3 במשחק כולו.

פעם ראשונה בהגרלה הראשית, ניצחון ראשון בגרנד סלאם

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully