וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של ג'ורג' וואה כבש שער בינלאומי ראשון: "זה מטורף לבחור בגילי"

טימותי וואה (18), בנו של חלוץ העבר האגדי, המייצג את נבחרת ארצות הברית מצא את הרשת בניצחון המרשים 0:3 על נבחרת. האמריקאים שיתפו שחקנים צעירים רבים כחלק ממהפכה כוללת בנבחרת

טימותי וואה, כדורגלן פריס סן ז'רמן ונבחרת ארצות הברית. AP
כוכב נולד? תימוטי וואה/AP

טימותי וואה, בנו של חלוץ העבר ג'ורג' וואה המשמש כיום כנשיא ליבריה, הולך בדרכי אביו. וואה הבן כבש הלילה (שלישי) את השער הבינלאומי הראשון שלו כשהבקיע בניצחונה של נבחרת ארצות הברית 0:3 במשחק הידידות מול נבחרת בוליביה.

ארצות הברית, שלא העפילה למונדיאל, שיתפה במהלך המשחק צעירים רבים שייתכן והפכו לשחקנים מובילים בשנים הקרובות. וואה הבן, שנולד בניו יורק ובחר לייצג את הנבחרת האמריקאית השתלב היטב במגמה זו.

ווקר צימרמן מלוס אנג'לס מה-MLS העלה את האמריקאים ל-0:1 בדקה ה-37. ג'ושוע סרג'נט בן ה-18 הוסיף את השני בדקה ה-52 ושבע דקות לאחר מכן הגיע הרגע הגדול של טימותי וואה שנעץ את השלישי לתוך הרשת הבוליביאנית. קני סייף לא נכלל בסגל האמריקאי למשחק.

טימותי וואה שנמנה על סגל פ.ס.ז' אמר לאחר המשחק: "כל השחקנים שלנו עשו כברת דרך ארוכה ואנחנו כאן בשביל לשמח את האוהדים שלנו. אנחנו משחקים עם הלב שלנו. רוב השחקנים שלנו צעירים מאוד וזה פשוט מטורף לבחור בגילי לשחק מול קהל גדול כזה".

עוד בנושא
אדיסון פלורס: "פרו נבחרת קשוחה, צריך לשחק חכם כדי לנצח אותנו"
חוליגנים רוסיים איימו "לגרש ולדקור" אוהדים גאים בגביע העולם
צפון-מזרח קוריאה: סיפור האהבה המופלא של הקוריאנים עם הקהל האנגלי ב-1966

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully