וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: ליאונל מסי משפיל את אנחל די מריה באימון הנבחרת

הכוכב לא התחשב בחברו לעיני 30,000 צופים, טום בריידי משתעשע, המושג "בזבוז זמן" מוגדר מחדש ברומניה וגם: שער ממגרש מלא, הקעקוע של סטרלינג והכדורגלנית הצרפתייה עם הקול המדהים

צילום מסך

מסי משפיל את די מריה

במשחק אימון פתוח של נבחרת ארגנטינה לעיני 30,000 צופים, ליאונל מסי החליט שלא להתחשב בחבריו וגרם לחברו לנבחרת ושחקנה של פריס סן ז'רמן, אנחל די מריה, למבוכה גדולה. מקווים שזה לא ישפיע על החברות בינהם.

אנטה צ'וריץ' חתם ברומא, ואנחנו קיבלנו את הסרטון המוזר הזה

מיאכטה ליאכטה

טום בריידי ממשיך להשתעשע באוף סיזן והפעם הוא זכה לזרוק מסירה מיאכטה ליאכטה בטיולו למונאקו. התופס, אגב היה נהג הפורמולה 1 (ואלוף גראנד פרי מונאקו) דניאל ריקרדו.

וכך זה נראה

כדורסלן העבר למאר אודום. AP
בחור מפתיע. למאר אודום/AP

חמישיית כל הזמנים המפתיעה של למאר אודום

מה עוד ניתן להגיד על למאר אודום? רשת "TMZ SPORTS" שאלה אותו את מי הוא יכלול בחמישיית כל הזמנים שלו ב-NBA,ושהוא התחיל להרכיב את הרשימה היא לא הייתה מפתיעה במיוחד. "מג'יק ג'ונסון, קארים עבדול ג'באר, מייקל ג'ורדן ולברון ג'יימס", פתח ואמר, עם רשימה שכוללת רק חברי היכל התהילה (או חברי היכל תהילה עתידיים, מקרה של ג'יימס). ומי החמישי בחמישייה? ביל ראסל, וווילט צ'מברליין, אוסקר רוברטסון או אולי לארי בירד? אף אחד מהם. אודום הגניב חיוך ואמר: "למאר אודום", הלך במהירות, והשאיר אותנו בבלבלה.

מכירים את המושג שער מחצי מגרש? אז קבלו שער מכמעט מגרש מלא

ברומניה מגדירים מחדש את המושג "בזבוז זמן"

שחקן הפרמיירליג שמנסה להסתיר נטייתו המינית

ה"סאן" חושף: שחקן פרמיירליג פעיל מנסה להסתיר את היותו גיי. הצהובון ערך ראיון עם מעצב אופנה בן 21, שטען שהיה המאהב שלו: "הפרמיירליג זו סביבה מאוד מוזרה לגייז". על פי דבריו, לשחקן יש חברה ותינוק והוא פגש בו במועדון לילה דרך חברים משותפים: "שם החלפנו פלאפונים ומערכת היחסים שלנו התחילה. הייתה לנו מעט דרמה, ואמרתי לו שאני חושב שכדאי שאנשים יידעו על זה. הוא סיפר לי שחלק מחבריו לקבוצה כבר יודעים. חבל לי שהוא צריך לשקר לאנשים רק בגלל שהוא משחק כדורגל".

לכדורגלנית הצרפתייה שארלוט לורגרי יש קול מדהים, והיא אף מקבלת הצעות לדואטים ממוזיקאים צרפתיים

הקעקוע של שחקן נבחרת אנגליה ראחים סטרלינג. GettyImages
הסבר מעניין. הקעקוע של ראחים סטרלינג/GettyImages

סטרלינג משיב לביקורת

שחקן נבחרת אנגליה ומנצ'סטר סיטי, ראחים סטרלינג, קיבל לאחרונה ביקורת על קעקוע הרובה שנמצא על רגלו. ה"סאן" תיאר את הקעקוע החדש כ"חולני" ו"בלתי הגיוני", אך השחקן החליט להגיב לעניין עם פוסט באינסטגרם בו הסביר את פשר הקעקוע: "כשהייתי בן שנתיים ירו באבי למוות. הבטחתי לעצמי שמעולם לא אגע ברובה, והדרך היחידה בו אוכל לירות בחיי היא עם רגל ימין". יצירתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully