וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 10 נקודות לגל מקל בהפסד גראן קנאריה בפתיחת רבע הגמר

רכז נבחרת ישראל קטף גם ארבעה ריבאונדים, אך לא הצליח למנוע מקבוצתו הפסד 71:56 לוולנסיה, והיא נקלעה לפיגור 1:0 בסדרת רבע הגמר. חימקי עלתה לחצי גמר ה-VTB, שבד קלע 33 נקודות

שחקן גראן קנאריה גל מקל. אתר רשמי גראן קנאריה, אתר רשמי
היה לא רע, אך זה לא הספיק. גל מקל/אתר רשמי, אתר רשמי גראן קנאריה

גראן קנאריה פתחה הערב (שני) את הפלייאוף בליגה הספרדית עם הפסד 71:56 בחוץ לוולנסיה, ונקלעה לפיגור 1:0 בסדרת רבע הגמר. קבוצתו של גל מקל הגיעה אחרי שחתמה את העונה הסדירה עם ניצחון משכנע על ריאל מדריד, אך לא הצליחה להמשיך במומנטום ומצאה את עצמה בפיגור 11 בסיום הרבע הראשון. רבע שני אדיר של הקבוצה מהאיים הקנאריים העניק לה יתרון של נקודה בהפסקה, אבל העטלפים שמקו על ריכוז ונטלו שוב את ההובלה במחצית השנייה בדרך לניצחון. מקל סיים עם 10 נקודות ב-4 מ-11 מהשדה וקטף גם ארבעה ריבאונדים.

* VTB: חימקי מוסקבה הייתה הראשונה להעפיל לחצי הגמר, לאחר שהשלימה סוויפ של 0:3 על לוקומוטיב קובאן עם ניצחון 73:86. אלכסיי שבד הנפלא הפגיז 33 נקודות וחילק גם עשרה ריבאונדים לחבריו, והקבוצה שלו מחכה למנצחת בין קאזאן לניז'ני נובגורוד (כרגע 1:2 בסדרה לקאזאן).

* בסרביה נפתח שלב חצי הגמר עם ניצחון משכנע מאוד של הכוכב האדום, 62:87 על פרטיזן בלגרד. הכוכב עלתה ל-0:1 בסדרה, הרבה בזכות הצגה של אקס מכבי תל אביב טיילור רוצ'סטי, שסיים עם 22 נקודות, שישה כדורים חוזרים וחמישה אסיסטים.

* פנרבחצ'ה עלתה ל-0:1 בסדרת חצי גמר הפלייאוף בטורקיה על חשבונה של בנביט, אחרי שהצליחה להשיג ניצחון דחוק 81:86. ג'יימס ננאלי הוביל את פנר עם 22 נקודות, קוסטאס סלוקאס הוסיף 16. בסדרה המקבילה מוליכה טופאס 0:1 על אנאדולו אפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully