וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 29.5: ריאל וברצלונה במלחמת הצעות על פיאניץ'

על פי דיווחים בספרד, שתי הגדולות בקרב ישיר על הבוסני, כאשר יובנטוס דורשת 65 מיליון יורו. אודריוסולה סיכם את תנאיו בריאל, די מריה רוצה לאתלטיקו, רוי פטריסיו עובר לנאפולי

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: חגיגות הזכייה של ריאל מדריד בליגת האלופות

העברות

* אלאבס ניצלה את האופציה שלה על ג'ון גידטי ורכשה את החלוץ השבדי בן ה-26 מסלטה ויגו תמורת 3.5 מיליון יורו, אחרי ששיחק אצלה כמושאל מאז ינואר ותרם שלושה שערים ושלושה בישולים.

* דינמו זאגרב רכשה את הבלם האוסטרי-בוסני אמיר דילאבר, כשעל פי ההערכות שילמה ללך פוזנן הפולנית כ-1.5 מיליון יורו.

* מאמן חדש לזניט סנט פטרסבורג: סרגיי סמאק, קשר נבחרת רוסיה בעבר שסיים את הקריירה במדי זניט ב-2013 ואימן את אופה בשנה וחצי האחרונות, חתם על חוזה לשנתיים.

* הואסקה, שעלתה לראשונה בהיסטוריה לליגה הבכירה בספרד, מינתה את לאו פרנקו למאמנה החדש במקום רובי שעזב כדי לקבל את התפקיד באספניול. פרנקו בן ה-41, שוער נבחרת ארגנטינה לשעבר, פרש במדי הואסקה ב-2016 ושימש בתפקיד מנהלי בשנתיים האחרונות.

* קייבו ניצלה את אופציית הרכישה שלה ושילמה לנאפולי 2.5 מיליון יורו על החלוץ מריוש סטפינסקי, ששיחק אצלה כמושאל ותרם חמישה שערים ב-22 הופעות. הפולני בן ה-23 חתם עד יוני 2021.

* פורטונה דיסלדורף, העולה החדשה לבונדסליגה, החתימה לשנתיים את הקשר קווין שטוגר. האוסטרי בן ה-24 הגיע בהעברה חופשית מבוכום.

* אטיין דידו, הקשר בן ה-34 של גנגאן, האריך את חוזהו בעונה נוספת.

שמועות

* בספרד טוענים כי ברצלונה וריאל מדריד נמצאות במלחמת הצעות על מיראלם פיאניץ', קשרה הבוסני של יובנטוס. "ספורט" ו"סקיי ספורטס" טוענים כי ריאל רואה בפיאניץ' בן ה-28 כמחליף אידיאלי ללוקה מודריץ', כאשר גם ברצלונה מעוניינת בשחקן שתג המחיר שלו עומד על 65 מיליון יורו.

* על פי "אל מונדו דפורטיבו", ריאל מדריד הגיעה לסיכום עם אלברו אודריוסולה, המגן הימני בן ה-22 של נבחרת ספרד וריאל סוסיאדד, ותפעיל את סעיף השחרור שלו, העומד על 40 מיליון יורו. כעת היא מנסה להגיע לסיכום עם הבאסקים, בניסיון לשלם פחות, אולי בתמורה להעברת שחקן או שניים (בורחה מאיורל ומרקוס יורנטה הוזכרו כאופציות).

* אנחל די מריה מתקרב לאתלטיקו מדריד? דיווחים בספרד ובארגנטינה טוענים כי קשר פריס סן ז'רמן נמצא בקשר הדוק עם דייגו סימאונה ומעוניין לחזור למדריד, אך הפעם לצד של הקולצ'ונרוס.

* על פי "אס" הספרדי, אתלטיקו מדריד תעשה הכול כדי להאריך את חוזהו של השוער יאן אובלק, כשהכוונה היא להכפיל את סעיף השחרור שלו ל-200 מיליון יורו כדי להרחיק את האנגליות החושקות בשירותיו.

* מנכ"ל ספורטינג ליסבון, אוגוסטו אינסיו, טוען: "רוי פטריסיו יעבור לנאפולי תמורת 18 מיליון יורו". שוער נבחרת פורטוגל בן ה-30 יחליף את פפה ריינה שסגר במילאן.

*עוד מנאפולי: באיטליה מדווחים כי הקבוצה הדרומית הגישה לפ.ס.ז' הצעה בסך 29 מיליון יורו לא כולל בונוסים על אדריאן ראביו. על פי הדיווח ראביו מעוניין לשחק תחת קרלו אנצ'לוטי שהצטרף לאחרונה לנאפולי.

* מינו ראיולה, סוכנו של ג'אנלואיג'י דונארומה, עקץ את הבעלים הסיני יונגהונג לי ואמר: "דונארומה עשוי להישאר במילאן לכל החיים, זה מה שהאוהדים תמיד רצו. אני יכול להגיד שיש סיכוי טוב יותר שנראה את הסינים עוזבים לפניו".

* בינתיים, מילאן מתכוונת להגיש לליון הצעה על הבלם הברזילאי מרסלו, שהגיע מבשיקטאש בקיץ שעבר ומחזיק בחוזה עד 2020.

* סוכנו של מתאו פוליטאנו, שחקן הכנף של ססואולו ונבחרת איטליה, טוען: "הוא יעבור לקבוצה גדולה בקרוב". נאפולי, שלא הספיקה להחתימו בינואר האחרון אחרי שסיכמה על רכישה בסך 25 מיליון יורו, נאבקת על שירותיו יחד עם רומא ואינטר.

* יז'י בז'צק, שחקן העבר של מכבי חיפה ומאמנה של ויסלה פלוק, אותה הוביל למקום החמישי בליגה הפולנית, מועמד לאמן את האלופה לגיה ורשה.

רוי פטריסיו שוער נבחרת פורטוגל. רויטרס
יעזוב את ספורטינג לראשונה בקריירה. רוי פטריסיו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully