וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס בנס ציונה על שעת המשחק: "המנהלת אמורה לדאוג לכל האוהדים"

28.5.2018 / 18:43

המשחק הראשון ברבע הגמר יחל ב-17:45 (ג', ספורט 5) בשל אירוע פרטי של מכבי תל אביב, והכתומים זועמים: "לא ייתכן כי סדרי עולם ישונו בעקבות אירוע שלא קשור לליגה והאוהדים ייפגעו"

ג'ון דיברתולומאו, שחקן מכבי תל אביב, טאליב זאנה, שחקן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
המאני טיים הגיע. זאנה מול דיברתולומאו/ברני ארדוב

משחקי רבע גמר הפלייאוף בליגת העל ייצאו מחר (שלישי) לדרך עם שתי סדרות מעניינות. מכבי תל אביב, שלא זכתה באליפות מאז עונת 2013/14, תקווה לעשות צעד בכיוון הנכון כשתפגוש בביתה את עירוני נס ציונה (1:2 למכבי תל אביב בעונה הסדירה). מכבי אשדוד/באר טוביה רוצה לממש את העונה הנפלאה שהיא רשמה עם הופעה טובה גם בפלייאוף, ותפתח את משחקי רבע הגמר בבית נגד הפועל תל אביב (1:2 לאשדוד בעונה הסדירה).

נבן ספאחיה, מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
רף האופטימיות עלה. נבן ספאחיה/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב - עירוני נס ציונה (17:45, ספורט 5)

הניצחון שהשיגה מכבי תל אביב במחזור הנעילה, וההפסד של הפועל חולון, העלה את הצהובים לראשות הטבלה עם תום העונה הסדירה, ואחרי שלוש עונות עקרות במועדון מגיעים לשלבים המכריעים של העונה בליגה בעמדה טובה כדי להחזיר את התואר אליהם. בשבועות האחרונים הקבוצה של נבן ספאחיה בעיקר הראתה חוסר יציבות, אבל בכמה משחקים הפגינה את היכולת הטובה שלה, מה שמעלה את רף האופטימיות לפני הסדרה מול נס ציונה. הצהובים ממשיכים לא להלביש את פייר ג'קסון, ארט פראחוסקי ודשון תומאס, ולרוץ עם הסגל שנראה טוב מאוד נגד בני הרצליה רק אתמול. אחד הנתונים שבמכבי ישאבו ממנו עידוד לקראת הסדרה עם נס ציונה היא העובדה שהם מעולם לא נעצרו לפני חצי הגמר.

שלוש שנים אחרי שהיו במעמד הזה בפעם האחרונה, שבה עירוני נס ציונה לרבע גמר הפלייאוף. מי שחזרה בקיץ הקודם לליגת העל, הייתה מועמדת של רבים לחזור לליגה השנייה, אבל סיבוב שני טוב מאוד, וניצחונות חשובים בסיבוב השלישי נתנו להם את הכרטיס לשמונה האחרונות. נס ציונה מגיעה לסדרה מול מכבי תל אביב, הקבוצה שעצרה אותם בפעם הקודמת בפלייאוף, כשהיא לא בריאה לחלוטין. דקוואן קוק, אחד הנשקים הבולטים של נדב זילברשטיין, סוחב עמו פציעת כתף שמפריעה לו, ואילו גולן גוט נקע את הקרסול בתבוסה להפועל ירושלים אתמול. למרות זאת, הכתומים סומכים על כך שגוט, ששיחק עם פציעה דומה בפלייאוף הלאומית בעונה שעברה, יופיע למשחק. בקבוצה כעסו מאוד על כך שהמשחק הוקדם בצורה משמעותית, מה שיקשה על אוהדיהם להופיע ביד אליהו בכמות גדולה.

"אמש הבטיחה הקבוצה את העפלתה לשלב רבע גמר הפלייאוף, תקופת השיא בעונת הכדורסל", נכתב בהודעה של המועדון בקשר לסוגייה, "מועד המשחק, יום ושעה הוא בעל חשיבות קריטית לכל הקבוצות. מיד לאחר המשחק נודע לנו כי המשחק יתקיים בשעה 18.00 עקב אירוע של הקבוצה היריבה שלא רק שהתאימו לה את יום המשחק, מיהרו להתאים עבורה את השעה, הגם שזו שעה לא הגיונית למשחק כדורסל.

"הקש ששבר את גב הגמל אירע היום כאשר קיבלנו הודעה כי שעת המשחק הוקדמה ל-17:45, שעה שאין עוררין כי לא מתאימה למשחק כדורסל בליגה שרואה עצמה כמקצוענית. לא ייתכן כי סדרי עולם ישונו בעקבות אירוע שלא קשור לליגה וקהל האוהדים הרחב ייפגע. היכן המנהלת שאמורה לדאוג לכלל ציבור אוהדי הכדורסל, גם אם גרים בנס ציונה? אנו מצפים כי מנהלת הליגה תנהג בהגינות כלפי קהל האוהדים של שתי הקבוצות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
האקים ווריק שחקן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
האקים ווריק חוזר לסגל/אדריאן הרבשטיין

מכבי אשדוד/באר טוביה - הפועל תל אביב (20:30, ספורט 5)

שש שנים אחרי הביקור האחרון שלה בפלייאוף, שנגמר אז עם הכרטיס לגמר הפיינל פור, מכבי אשדוד חוזרת לפלייאוף אחרי עונה נפלאה ולא רוצה לעצור. למרות תקופה לא טובה בסיום העונה, הצליחה אשדוד במחזור הסיום לנצח את מכבי ראשון לציון, ולהבטיח את יתרון הביתיות בפלייאוף. הקבוצה של בראד גרינברג הסתמכה רוב העונה על הגארדים המצוינים שלה ועל היכולת המרשימה בריבאונד ההתקפה, והיא יודעת שאם תצליח לשלוט בנתון הזה גם במשחק נגד הפועל תל אביב, הם יכולים לממש את היתרון ולחלום על מקום בפיינל פור. טראוויס ווריק, שפספס את המשחק בראשון לציון בשל מחלה, יחזור לסגל.

מאז חזרה הפועל תל אביב לליגת העל בקיץ 2012 לא הצליחה הקבוצה להגיע לארבע האחרונות, וזאת למרות שפעם אחת היא אף החזיקה ביתרון הביתיות. אחרי שאשתקד הפועל אפילו לא הצליחו להגיע לפלייאוף, השנה הם רשמו חלק שני מצוין של העונה, ומגיעים במומנטום טוב לפלייאוף, למרות ההפסד לעירוני נהריה. מה שיכול לגרום לחששות לדני פרנקו וצוותו הוא הפציעה של תומר גינת, שנחבל בגבו בהפסד בנהריה ונמצא בספק גדול להתמודדות. אם גינת לא יוכל לשחק, יקבל דניאל איידן דקות משמעותיות. ההערכות הן שלמעלה מ-500 אוהדים אדומים יגדשו את יציעי האולם באשדוד, כשבקבוצה עושים מאמצים גדולים להשיג עוד כרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully