וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בפלייאוף הלאומית: הפועל כפר סבא תשרוד את הביקור במגרש הרוחות?

עם יתרון של 2:4 מהמשחק הראשון, הירוקים יגיעו לגומלין מול עירוני טבריה בשלב המבחנים (שלישי, 16:15) וינסו להבטיח הישארות אחרי עונה שהחלה בצורה מפתיעה ונמשכה עם קריסה מוחלטת

צילום מסך

בווידאו: ניר קלינגר בתוכנית "טוכמן וחמי"

הפועל כפר סבא תוכל לסיים את עונת הבלהות ולהבטיח את הישארותה בליגה הלאומית, אם לא תפסיד מחר (שלישי, 16:15) לעירוני טבריה בגומלין של משחקי המבחן. הקבוצה מליגה א' צפון קיבלה אישור לארח במגרשה, ובעזרת הרוחות העזות שנושבות בשעות הצהריים באזור הכנרת תנסה לבצע מהפך מדהים אחרי ההפסד 4:2 בלויטה ביום שישי.

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים. מגד גוזני
זה בידיים שלהם. שחקני הפועל כפר סבא/מגד גוזני

כזכור, טבריה היא הקבוצה היחידה שהצליחה לעבור את כל הדרך הארוכה של הפלייאוף בליגה א' עד ללאומית, כשהדיחה לפני ארבע שנים את הפועל קטמון במשחקי המבחן. את העונה שלה במחוז הצפוני סיימה במקום החמישי, אך גם בלי יתרון הביתיות הצליחה לגבור על הפייבוריטית הפועל אום אל פאחם וגם על הפועל הרצליה, בדרך לגמר הפלייאוף של ליגה א', בו ניצחה בפנדלים את מכבי קביליו יפו.

כפר סבא, שסיימה את הסיבוב הראשון כשהיא בפסגת הליגה הלאומית, צללה בצורה בלתי נתפסת מאז פיטוריו של מסאי דגו ורשמה 11 הפסדים רצופים שדירדרו אותה עד למקום ה-14 המוליך למבחנים. כעת, עם ארז בנודיס שהפך למאמן החמישי שלה העונה וניצח בשני משחקיו הראשונים על הקווים, היא מקווה לעשות סוף לעונה המוזרה שעברה עליה ולהתחיל בהכנות לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully