וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין בכאבים: אנדרה איגודאלה לא ישחק במשחק מספר 7 נגד יוסטון

סטיב קר אישר שהשחקן הוותיק סובל מכאבים ברגלו וגולדן סטייט תיאלץ להסתדר בלעדיו במשחק המכריע הלילה (04:00, ערוץ הספורט). אצל הרוקטס כריס פול עדיין בספק גדול למשחק החשוב

אימג'בנק GettyImages

דרכה של יוסטון לגמר ה-NBA היתה סלולה. כריס פול הוביל אותה ל-2:3 בסדרת גמר המערב מול גולדן סטייט. אלא שממש עם סיום המותחן בטקסס, הרכז הנהדר מתח את שריר הירך האחורי ופספס את המשחק השישי שבו הווריירס הביסו את הרוקטס וכפו משחק שביעי שייערך הלילה (04:00 שעון ישראל). האלופה תיאלץ להסתדר ללא אנדרה איגודאלה הוותיק, שסטיב קר אישר שלא יוכל לקחת חלק במשחק המכריע.

איגודאלה היה בספק גדול וסטיב קר אמר בקשר לכך: "אם הוא יוכל לשחק, הוא ישחק כמובן. אבל הוא בספק וסובל מכאבים". כעת, כאמור, המאמן סיפר שקבוצתו תיאלץ להסתדר ללא מי שהיה ה-MVP של סדרת הגמר בשנת 2015 ולא שיחק בסדרה הנוכחית החל מהמשחק השלישי.

שחקני יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן, כריס פול. רויטרס
יראה גם את המשחק השביעי מהספסל? כריס פול/רויטרס

בצד השני, ביוסטון עדיין מנסים להכשיר את הרכז שלהם למשחק המכריע, אך ההכרעה האם הוא ישחק תיפול ככל הנראה רק סמוך לשריקת הפתיחה. "אם אקבל את האישור מהמאמנים, מכריס ומהרופאים, הוא יוכל לשחק", כך אמר מייק ד'אנטוני מאמן יוסטון במסע"ת שנערכה לפני המשחק, "אם אחד משלושת הגורמים האלו לא יאשרו לו לשחק, הוא לא ישחק. בכל מקרה הוא יעבור מבחן כשירות ונראה אם תהיה אפשרות כזו שהוא ישחק".

ד'אנטוני הוסיף שההחלמה של פול "מתקדמת היטב", אבל הוסיף שהרכז שלו עדיין לא עשה מבחן כשירות כדי לבדוק את הכאבים בשריר הירך הכואב שלו, "הוא מקבל טיפולים ומנסה לראות שהכאבים נרגעו. הרופאים והצוות עובדים 24 שעות והיום בערב הם יעשו לו אבחנה מחודשת".

כריס פול היה כבר פצוע במהלך העונה הסדירה ובלעדיו יוסטון החזיקה במאזן של 9:15, ו-6:15 במשחקים שבהם הארדן וקאפלה שיחקו. CP3, שעלה לגמר המערב לראשונה בקריירה המפוארת שלו, רושם ממוצעים של 21.1 נקודות, 5.8 אסיסטים למשחק במהלך הפלייאוף הנוכחי. הוא פתח בחמישייה בשני הניצחונות של הרוקטס על הווריירס ורשם ממוצעים של 23.5 נקודות והיה הגורם לכך שיוסטון ביצעה קאמבק ברבע הרביעי של המשחק הרביעי.

"אנחנו לא הולכים להתחמק ולהסתיר מידע. ברגע שנדע אם פול משחק, נודיע על זה אבל ייתכן שלא נדע עד אחרי הצהריים", הוסיף ד'אנטוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully