וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "נס ציונה קבוצה קשוחה שכבר ניצחה אותנו העונה"

28.5.2018 / 9:06

במכבי תל אביב היו מאוד מרוצים מסיום העונה הסדירה במקום הראשון. ספאחיה לקראת הפלייאוף: "נצטרף לעלות מדרגה". דיאנדרה קיין: "היה מוזר לא לדעת מה קורה במהלך השביתה"

one

במכבי תל אביב היה מצב רוח מרומם אחרי הניצחון 85:97 אמש (ראשון) על בני הרצליה במשחק האחרון של העונה הסדירה. הצהובים סיימו את העונה במקום הראשון ויפגשו את עירוני נס ציונה (מקום 8) בסדרת הפלייאוף.

נבן ספאחיה אמר: "אני רוצה לברך את השחקנים שלי על איך שפתחנו את המשחק והעובדה שסיימנו את העונה הסדירה עם ניצחון. פתחנו יתרון גדול ברבע הראשון ושיחקנו בקצב גבוה. אני מרוצה שהצלחנו לשמור על ההובלה לכל אורך המשחק מול קבוצה טובה. איבדנו רק 9 כדורים וכשאנחנו שומרים על הכדור, אנחנו גם מצליחים להוציא לפועל. עכשיו מחכה לנו סדרה מול קבוצה קשוחה שכבר ניצחה אותנו העונה. נצטרך לעלות מדרגה יחד".

ג'רמי פארגו שקלע 20 נקודות אמר: "זו הייתה דרך טובה לסיים את העונה. אי אפשר להגיד שהליגה הישראלית קלה, שיחקנו פשוט ביחד, שיחקנו טוב בהגנה, כך ניצחנו. שמעתי על השביתה, אין לי דעה על מה שקרה. שוחחתי עם זרים בקבוצות אחרות, עקבנו וקיווינו שיימצא פתרון לכולם".

דיאנדרה קיין סיכם: "השביתה? המשכנו להתאמן בלי לדעת מה יהיה וזה השתלם - ראו את זה הערב. התאמנו וזה התשלם וראו את זה מול בני הרצליה. היה מוזר לא לדעת מה יקרה, אבל כמקצוען אתה צריך להיות מוכן לכל תרחיש. העתיד שלי? אני לא מתעסק בעונה הבאה, נראה מה יהיה. אני מתרכז בסיום העונה, המטרה עכשיו היא לזכות באליפות".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה את בני הרצליה בחוץ
כך הסתיימה השביתה בליגת העל בכדורסל

ג'רמי פארגו, שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
"דרך טובה לסיים את העונה". פארגו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully