וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 28.5: פאביניו עובר לליברפול, פאקו אייסטרן מצא קבוצה

מונאקו הודיעה על מכירת הקשר הברזילאי, בסכום המוערך בכ-50 מיליון יורו, מאמן מכבי תל אביב לשעבר חתם בפאצ'וקה המקסיקנית. מאצ'ין מאמן סביליה, החתמות לרומא ודורטמונד, יונייטד מוכנה להוציא 200 מיליון ליש"ט על בייל

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: ריאל מדריד חוגגת זכייה בליגת האלופות

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

העברות

* אחרי הדיווחים על כך שפאביניו קרוב לאתלטיקו מדריד, ליברפול היא זו שזכתה בשירותיו של הקשר הברזילאי, לאחר שהקבוצה מהנסיכות הודיעה רשמית כי הוא עובר לאנפילד ב-1 ביולי. לאחר מכן גם ליברפול הוציאה הודעה רשמית על העסקה. על פי הדיווחים, מונאקו תקבל עבור הקשר הברזילאי 50 מיליון יורו פלוס בונוסים אפשריים של 10 מיליון.

* פאבלו מאצ'ין מונה למאמנה החדש של סביליה, אחרי שזו שילמה מיליון יורו דמי פיצוי לג'ירונה והחתימה אותו לשנתיים. המאמן בן ה-43 לקח את ג'ירונה כשהייתה במקום האחרון בליגה השנייה, רשם איתה עלייה היסטורית וסיים העונה במקום ה-10 בלה ליגה.

* פאקו אייסטרן, המאמן הבאסקי שהוביל את מכבי תל אביב לטרבל ב-2015, מצא קבוצה חדשה כשמונה למאמן פאצ'וקה המקסיקנית עם חוזה לעונה אחת. אייסטרן בן ה-55 היה מועמד גם לאומוניה ניקוסיה הקפריסאית, אך בסופו של דבר חזר למקסיקו, שם אימן בעבר את טקוס ואת סנטוס לגונה.

* אנטה צ'וריץ', הכישרון בן ה-21 של דינמו זאגרב, חתם באופן רשמי ברומא תמורת 8 מיליון יורו. הוא חתם לחמש שנים וירוויח משכורת של כמיליון יורו לעונה.

* בורוסיה דורטמונד ניצחה את ר.ב. לייפציג והופנהיים בקרב על מריוס וולף, שחקן הכנף בן ה-23 של איינטרכט פרנקפורט, אותו רכשה ב-5 מיליון יורו. וולף חתם על חוזה עד 2023.

* אובונג אקפאי, הקשר הניגרי שנמכר ממכבי חיפה לזלין בקיץ שעבר תמורת 210 אלף יורו וסיפק עונה מצוינת בליגה הצ'כית, נמכר לויקטוריה פלזן בסכום שמוערך ב-400 אלף יורו.

* האנובר צירפה את קווין וימר, בלמה האוסטרי בן ה-25 של סטוק סיטי, בהשאלה לעונה אחת. הוא יחליף את סאליף סאנה שעובר לשאלקה.

* מיטיולנד, אלופת דנמרק הטרייה, רכשה מסלטיק תמורת כמיליון ליש"ט את הבלם אריק סביאטצ'נקו בן ה-26, ששיחק אצלה כמושאל בחצי העונה האחרונה. הדני הבינלאומי חתם לארבע שנים וחצי בקבוצה ממנה נמכר לסלטיק בינואר 2016.

שמועות

* באנגליה טוענים כי מנצ'סטר יונייטד פתחה בשיחות עם סוכנו של אלכס סנדרו, מגנה הברזילאי של יובנטוס, בנוגע למעבר מיידי.

* עוד ביונייטד: על פי "הסאן", השדים האדומים יציעו לריאל מדריד 200 מיליון ליש"ט על הגיבור של גמר ליגת האלופות, גארת' בייל. הוולשי כבר הבהיר שהוא לא מרוצה ממעמדו במדריד. 200 מיליון ליש"ט הם כ-227 מיליון יורו - חמישה יותר מהסכום ששולם על ניימאר ושבר את שיא ההעברות

* סילבנו מרטינה, סוכנו של ג'אנלואיג'י בופון, התראיין בצרפת ואמר ל"לה פריסיאן": "נשמח אם ג'יג'י ישחק בעונה הבאה בפריס סן ז'רמן, זה היעד האידיאלי".

* על פי דיווחים באיטליה, ראשי אינטר מתכוונים להיפגש בשבוע הבא עם מאורו איקרדי כדי לדון בחידוש חוזהו, כאשר סעיף השחרור שעומד על 110 מיליון יורו צפוי להשתנות בתמורה לשיפור בחוזהו של החלוץ הארגנטינאי, שכרגע מרוויח כ-7.5 מיליון יורו לעונה.

* האם מארק האמשיק יעזוב את נאפולי? הקפטן הסלובקי, שיאן השערים של המועדון, הודה כי הוא עשוי לעזוב את המועדון אחרי 11 שנים ו"מתפתה לעבור לשחק בסין".

* רומא מתקרבת להחתמת איבן מרקאנו, הבלם הספרדי בן ה-30 שמסיים את חוזהו בפורטו.

* איבן סטריניץ', המגן השמאלי בן ה-30 של סמפדוריה ונבחרת קרואטיה, אישר: "חתמתי על חוזה לשלוש שנים במילאן, אבל אני חושב שהמועדון יודיע על המעבר רק לאחר המונדיאל".

* התקשורת האיטלקית ממשיכה לזרוק שמות של קשרים המועמדים להצטרף לנאפולי, והפעם הגיע תורו של אנדרה גומש, קשר ברצלונה ונבחרת פורטוגל, בו חושקות גם כמה מקבוצות הפרמיירליג.

* יובנטוס פנתה לאתלטיקו מדריד בנוגע לאפשרות לרכוש ממנה את הבלם האורוגוואי דייגו גודין, כך לטענת "קאלצ'ומרקאטו".

* באנגליה טוענים שאברטון מנסה להחתים את דני רוז, מגנה השמאלי של טוטנהאם ונבחרת אנגליה.

* בורוסיה דורטמונד דורשת 18 מיליון יורו על הבלם היווני סוקרטיס פפאסטאטופולוס, שמעוניין לעבור לארסנל. הלונדונים הציעו עבורו עד כה סכום של 15 מיליון.

* נביל פקיר, כוכבה של ליון, התייחס למועמדותו לליברפול והבהיר: "אני לא קרוב לליברפול. יש שיחות עם כמה מועדונים וניקח זמן כדי לשקול על ההצעות".

* על פי העיתון "ניס מאטן", מונאקו שוקלת את אופציית לוק שואו, מגנה השמאלי של מנצ'סטר יונייטד.

לוק שואו, מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
ינדוד למונאקו? לוק שואו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully