וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "חששתי מהמשחק בנס ציונה, כולם מודעים לאיכויות של גליל"

27.5.2018 / 23:13

מאמן הפועל ירושלים נשם לרווחה אחרי הניצחון ומתכונן כבר לפלייאוף מול הקבוצה של בית הלחמי: "אחד המפתחות יהיה לעצור את בראון והריסון". טל דן: "יש לנו מה למכור מול מכבי תל אביב"

one

העונה הסדירה בליגת העל הסתיימה הערב (ראשון) עם שישה משחקים שבסיומם נקבעו סדרות הפלייאוף. ההפתעה היחידה הגיעה בקרב על המקום הראשון, כאשר חולון הפסידה במפתיע למכבי חיפה שכבר ירדה ואיבדה את הפסגה למכבי תל אביב. גלבוע גליל ניצחה באילת ועקפה אותה בטבלה, מה ש"סידר" לה מפגש מול הפועל ירושלים בעוד שהקבוצה של שרון דרוקר תפגוש את הפועל חולון. בסדרה נוספת תהנה מכבי אשדוד מיתרון ביתיות מול הפועל תל אביב, אולי הסדרה הכי פתוחה מכולן. אגב, מאחר שמכבי תל אביב סיימה ראשונה היא גם בחרה שהפיינל פור ייערך באולמה הביתי יד אליהו.

עוד בנושא:

נקבעו סדרות הפלייאוף: מכבי תל אביב - נס ציונה, הפועל ירושלים - גלבוע/גליל

ג'רום דייסון הפועל ירושלים עם עודד קטש. ברני ארדוב
ניצחון קליל. עודד קטש עם טרנס קינזי/ברני ארדוב

עודד קטש נשם לרווחה אחרי הניצחון הקליל בנס ציונה: "אני מאוד חששתי מהמשחק הזה, גם מהיריבה ובטח שבמשחק חוץ. להבדיל מכמה משחקים ששוחקו, זה היה משחק חשוב בשבילם, מאוד חששתי, ואחרי השבוע שהיה, אז מגיעים עם הרבה סימני שאלה, כושר אישי של שחקנים שלא ידענו איך נקבל חלק מהם, כושר גופני, כי שחקנים יצאו מזה. גילינו אופי היום".

על המפגש בפלייאוף מול גלבוע/גליל: "כולם יודעים מה האיכויות שלהם, קבוצה מאומנת, עיקשת ושמחה. שיחקנו נגדם פעמיים איתי, הפסדנו פעם אחת. אחד המפתחות יהיה לעצור את ג'ייקובן בראון והריסון, אבל גם זאק לידיי הראה דומיננטיות, יש להם מעטפת של שחקנים צעירים ורעבים, נתכונן ונבוא מוכנים. מאוד מאתגר, אבל גם עם יתרון הביתיות, אבל הוכחנו שדברים תלויים בנו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ריצ'רד האוול הפועל ירושלים מול טל דן נס ציונה. ברני ארדוב
"יש לנו מה למכור מול מכבי תל אביב". טל דן מול האוול/ברני ארדוב

נדב זילברשטיין מאמן נס ציונה שתיאלץ לפגוש את מכבי תל אביב בסיבוב הראשון, אמר: "הקרדיט לירושלים שהרימו את רמת ההגנה שלהם, אבל זה הסיפור שלנו בהרבה מאוד משחקים. יש לנו המון עליות וירידות תוך כדי משחק, ואנחנו צריכים להבין כשאנחנו מכוונים ליום שלישי, שהמפתח הכי משמעותי שאתה אנדרדוג ובא לשחק נגד קבוצה עדיפה זו רמת הביצוע שלך בהתקפה. אם אתה סבלני, אתה במשחק, אם אתה מכריח דברים והולך לדברים אינדיבידואלים, אז רצים עליך ולקבוצות האלה מספיק 3-4 דקת טובות כדי לפתוח הפרש".

"אנחנו חייבים להבין שזאת סדרת פלייאוף, והגנתית אנחנו לא יכולים לקחת שבויים, אין מצב שירושלים יעמדו על הקו רק 12 פעמים, נצטרך להרים את רמת האינטנסיביות, להעמיד אנשים על הקו, לא נעמוד מול מכבי וננצח 90:95, נצטרך להוריד אותם בסקור".

טל דן: "דברים קצת לא הלכו כמו שרצינו, התפרקנו, אבל זה קורה, התקפית לא שיחקנו טוב, לא ירדנו להגנה כמו שצריך, פזשנים קצרים מדי, זה מה יש צריך להסתכל קדימה. צריך לשים את המשחק מאחורינו. ברור שיש לנו מה למכור, אחרת היינו הולכים לים, ברור שמכבי פייבוריטים עם סגל ארוך, יש להם יתרון בין המשחקים. נעשה הכל כדי להילחם, לעשות את הקהל שלנו גאה ולנצח".

  • עוד באותו נושא:
  • עודד קטש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully