וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נרל מנג'ר פיניקס: "לא מודאגים מהאתלטיות של לוקה דונצ'יץ'"

ריאן מקדונה הכחיש שמניית הדראפט של היהלום של ריאל מדריד בנסיגה: "מבינים כמה הפוטנציאל שלו גדול רק כשרואים אותו מקרוב". מה הסיכוי שהסאנס יעשו טרייד על הבחירה הראשונה?

שחקן ריאל מדריד לוקה דונצ'יץ'. GettyImages
הסאנס בכל זאת השתכנעו? דונצ'יץ'/GettyImages

הפלייאוף עדיין בעיצומו, אבל קבוצות ה-NBA שלא משתתפות בחגיגה נושאים עיניהן בעיקר אל עבר ה-21 ביוני, התאריך בו ייערך הדראפט. הדילמה הגדולה ביותר ניצבת בפני פיניקס, שתבחר ראשונה. בניגוד לשנים קודמות, הפעם אין מועמד מובהק לבחירה הראשונה, והדעות חלוקות בנוגע לשחקן בעל הפוטנציאל הכי גבוה. דיאנדרה אייטון ממכללת אריזונה נחשב לשחקן הבכיר במחזור, ובמקביל לוקה דונצ'יץ' ממשיך להיות החידה של דראפט, עם דעות לכאן ולכאן.

אחרי הפיינל פור, בו רוב הקבוצות הרלוונטיות צפו בו מקרוב ועקבו אחריו לעומק, דווח כי מניית הדראפט של דונצ'יץ' צנחה וכי היא עשויה להידרדר אפילו לבחירה הרביעית או החמישית. ייתכן שהירידה במעמדו מתרחשת מאחורי הקלעים, כי מעל פני שטח ג'נרל מנג'ר פיניקס ריאן מקדונה לא נשמע מודאג כלל וכלל מהיהלום הסלובני.

"הוא כל כך מוכשר, יש לנו תחושה כל כך טובה למשחק, ואני חושב שבסרטונים אי אפשר להבין כמה הוא גדול", אמר מקדונה. "הוא מסוגל ליצור לעצמו מצבי קליעה, אבל מסוגל ליצור מרווח מהשומרים שלו כדי לשחרר זריקה, הוא יכול לגבור עליהם בכוח, והמומחיות שלו היא להגיע לקו העונשין. אין לי שום דאגות בנוגע לאתלטיות או הפיזיות שלו".

בשבוע האחרון הועלתה בתקשורת האמריקאית האפשרות שהסאנס יבצעו טרייד על הבחירה הראשונה תמורת שחקן מוכח עם ותק בליגה, אולם על פי מקדונה הסיכוי שזה יקרה נמוך. "כדי שזה יקרה, נצטרך לקבל תמורה ממש טובה. שחקן צעיר ומוכח עם חוזה תקף לכמה שנים טובות. בסופו של דבר, הדרישות שלנו תואמות מספר קטן מאוד של שחקנים כך שהייתי אומר שרוב הסיכויים שנשמור את הבחירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully