וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי ברולאן גארוס: דודי סלע יעבור סיבוב בפעם השלישית בקריירה?

הטניסאי הישראלי הבכיר (105 בעולם) יחפש כרטיס לסיבוב השני, כפי שעשה ב-2009 ו-2015. היריב: אליאס יימר (122), שבדי בן 22 שהעפיל מהמוקדמות. המנצח צפוי לפגוש את פאביו פוניני (12:00 שעון ישראל)

דודי סלע טניסאי ישראלי. GettyImages
יריבו מעולם לא עבר סיבוב בגרנד סלאם. סלע/GettyImages

פעמיים בקריירה הצליח דודי סלע לצלוח את הסיבוב הראשון של רולאן גארוס. מחר (שלישי, 12:00), יעלה הטניסאי הישראלי הבכיר לחימר בפריס בניסיון לעשות את מה שעשה ב-2009 ו-2015, ויפגוש בסיבוב הראשון את אליאס יימר, שבדי בן 22 שהעפיל מהמוקדמות. יימר, בן להורים אתיופים, מעולם לא עבר סיבוב בגרנד סלאם. בשבועות האחרונים העפיל לדירוג השיא שלו בעולם - 122 - ובימים האחרונים הצליח לעבור שלושה סיבובי מוקדמות, מה שהקנה לו הכרטיס לסיבוב הראשון בפריס.

סלע בן ה-33 ירד בדירוג האחרון למקום ה-105 בעולם, לאחר שכבר הגיע למקום ה-65 בעולם באוקטובר 2017. ב-2018 עומד מאזן הניצחונות שלו בסבב ה-ATP על חמישה לעומת שישה הפסדים. בשבועות האחרונים לא ניסה את דרכו באחד מטורנירי החימר. הטורניר האחרון בו לקח חלק היה הצ'לנג'ר בבוסאן, דרום קוריאה, שם הפסיד על משטח קשה כבר בסיבוב הראשון.

אשתקד לא לקח הישראלי חלק ברולאן גארוס. הביקור האחרון שלו בגרנד סלאם הצרפתי היה ב-2016, אז הפסיד בחמש מערכות לדסטין בראון הגרמני. המנצח בין סלע ויימר יפגוש בסיבוב השני את המנצח בין פאביו פוניני האיטלקי (18 בעולם) ופאבלו אנדוחאר הספרדי.

עמוד הטלגרם של וואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully