וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: דניאל ריקיארדו יזנק מהפול פוזישן בגרנד פרי מונאקו

הנהג האוסטרלי של רד בול קבע שיא מסלול במונטה קרלו וניצח במקצה הדירוג השני שלו בסך הכול במהלך הקריירה. סבסטיאן פטל יתחיל מהמקום השני, האלוף המכהן לואיס המילטון יזנק שלישי

דניאל ריקיארדו נהג קבוצת רד בול (במרכז), מימינו לואיס המילטון, משמאלו סבסטיאן פטל. GettyImages
אוהב את המסלול בנסיכות. דניאל ריקיארדו במרכז/GettyImages

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט

דניאל ריקיארדו יזנק מחר (ראשון) מהפול פוזישן בגרנד פרי של מונאקו. הנהג האוסטרלי של רד בול השיג פול שני בסך הכול בקריירה שלו בפורמולה 1, כשגם הקודם היה באותו מסלול במונטה קרלו ב-2016. אז הוא סיים בסופו של דבר במקום השני במרוץ, והפעם יקווה להשיג ניצחון.

ריקיארדו נראה נהדר בכל שלבי המוקדמות בסוף השבוע וקבע שיא מסלול עם הקפה בזמן של 1:10.810 דקות במקצה ה-250 של קבוצתו. סבסטיאן פטל יצטרף אליו בשורה הראשונה אחרי שסיים את מקצה הדירוג במקום השני, במרוץ בו ניצח בשנה שעברה. אלוף העולם לואיס המילטון, שמקדים את פטל ב-17 נקודות בדירוג הכללי אחרי חמישה מרוצים, יזנק מהמקום השלישי עבור מרצדס.

"שלחנו מסר כבר ביום חמישי והיינו המהירים ביותר בכל סשן במוקדמות", אמר ריקיארדו בסיום. "רק המרוץ מחר ואז נוכל לחגוג. עשיתי כל מה שאני יכול אז בואו נסיים את העבודה מחר". המילטון, שניצח את ריקיארדו ב-2016 במונאקו ומגיע אחרי שני ניצחונות באזרבייג'אן וברצלונה, אמר: "נתתי כל מה שיכולתי. הובלתי קצת בהקפה האחרונה, אבל לא הצלחתי להחזיק בקצב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully