וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: גילי שריר זכתה במדלית כסף בגראנד פרי הוהוט בסין

26.5.2018 / 10:59

שריר בת ה-18 הגיעה עד לגמר בקטגוריה של עד 63 ק"ג, אך היא לא התחרתה בקרב על מדלית הזהב בשל פציעה ממנה סבלה. שני הרשקו: "הישג מדהים. הראתה נחישות ומחויבות לניצחון"

גילי שריר ג'ודוקא ישראלית. איגוד הג'ודו,
גילי שריר/איגוד הג'ודו

אחרי ששירה ראשונה השיגה אתמול (שישי) מדלית ארד, גילי שריר זכתה היום (שבת) במדלית הכסף בתחרות הגראנד פרי הוהוט שבסין בקטגוריה של עד 63 ק"ג. שריר בת ה-18 ניצחה בארבעה איפונים כולל את המדורגת ראשונה בטורניר, ובחצי הגמר אף ניצחה את הקנדית קתרין פינארד בניקוד זהב אחרי 5:49 דקות, אבל סבלה מפציעה שמנעה ממנה, בסופו של דבר, להשתתף בקרב הגמר ולהסתפק במדלית כסף.

מאמן נבחרת הנשים, שני הרשקו, פירגן לשריר וגם לשאר חברות נבחרת הנשים: "הישג מדהים לגילי, שהשיגה ניצחונות על יריבות חזקות מאוד. בחצי הגמר גברה על יריבה קנדית למרות פציעה בקרסול בדקה האחרונה של הקרב, גילי הראתה נחישות ומחויבות לנצחון למרות הכאב והמגבלה. בשל הפציעה והמלצת רופא האיגוד העולמי הוחלט לא לעלות את גילי להתחרות בקרב הגמר. נבחרת הנשים מסיימת תחרות מוצלחת מאוד, 2 מדליות (כסף לגילי וארד לשירה) ובנוסף 3 ספורטאיות שסיימו במקום ה-7. זו התחלה מוצלחת מאוד לקריטריון האולימפי. ביום ראשון הנבחרת ממשיכה למחנה אימונים ביפן".

  • עוד באותו נושא:
  • גילי שריר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully