וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 26.5: ארסנל רוצה את דמבלה, סארי יביא עימו שחקנים לצ'לסי?

אמרי סימן גם את ליכטשטיינר. מאמן נאפולי היוצא קרוב מתמיד לצ'לסי ועשוי להביא עימו את ז'ורז'יניו. פ.ס.ז' נאבקת עם יונייטד על אלכס סנדרו, השדים האדומים מתכננים טרייד על קרוס?

עריכת וידאו:ניר חן

העברות

* בנפיקה רכשה את הבלם הארגנטינאי חרמן קונטי (23) מקולון סנטה פה תמורת 3.5 מיליון יורו. השחקן המתנשא לגובה של 1.93 מטרים חתם לחמש שנים.

* נירנברג, העולה החדשה לבונדסליגה, הודיעה על החתמתו של כריסטיאן מתניה, שוערה בן ה-26 של היורדת המבורג, שנרכש תמורת חצי מיליון יורו.

* מרטין הרניק, הקשר האוסטרי בן ה-30 של האנובר, חזר לוורדר ברמן, במדיה שיחק בין השנים 2006 - 2010. הירוקים שילמו עליו כ-2 מיליון יורו.

* אלופת קרואטיה דינמו זאגרב החתימה את מיסלב אורשיץ', שחקן הכנף בן ה-25 שנולד בזאגרב ומגיע אחרי שנה וחצי באולסן מדרום קוריאה.

* קרסנודאר הרוסית אישרה רשמית את רכישתו של הבלם אורוש ספאיץ' מאנדרלכט. על פי הדיווחים, הקבוצה הרוסית שילמה על שחקן נבחרת סרביה סכום המוערך בכ-7 מיליון יורו.

* מנולו חימנס, המאמן הספרדי בן ה-54 שהוביל את א.א.ק אתונה לאליפות ראשונה ביוון מאז 1994, חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת בלאס פלמאס, אותה ינסה להחזיר לליגה הבכירה.

שמועות

* החתמה ראשונה לארסנל בעידן אונאי אמרי? באנגליה מדווחים שהמגן הימני שטפן ליכטשטיינר (34) שעזב את יובנטוס צפוי להגיע בהעברה חופשית. בספרד מדווחים שאמרי מעוניין גם בעוסמאן דמבלה מברצלונה.

* על פי "גזאטה דלו ספורט", מנצ'סטר יונייטד פנתה לסוכנו של מגן יובנטוס אלכס סנדרו, אך גם פריס סן ז'רמן חזק בתמונה. שוויו של הבריזלאי שלא זומן לסגל נבחרתו למונדיאל מוערך ב-50 מיליון יורו.

* מתאו דרמיאן, מגנה האיטלקי של מנצ'סטר יונייטד, קרוב לחתימה ביובנטוס שתשלם עליו כ-13 מיליון יורו. דרמיאן בן ה-28, בוגר מחלקת הנוער של מילאן, שיחק גם בפאלרמו וטורינו וכעת צפוי לחתום לחמש שנים בשורות אלופת איטליה.

* "גול" טוען שמאמנה לשעבר של נאפולי, מאוריציו סארי, כבר סגור בצ'לסי וההודעה הרשמית צפויה לצאת בימים הקרובים אחרי שפרטים קטנים ואחרונים בחוזה ייסגרו. אדן הזאר תומך במינוי. בבריטניה טוענים שסארי עשוי להביא עימו ללונדון מספר שחקנים, ביניהם ראול אלביול וז'ורז'יניו.

* "דון באלון" טוען שמנצ'סטר יונייטד מתכוונת להציע לריאל מדריד את פול פוגבה בתמורה לטוני קרוס. הדיווח מוסיף שבנוסף לצרפתי בן ה-25, השדים האדומים מוכנים לשלם גם סכום נכבד עבור הגרמני המוערך.

* פפ גווארדיולה סימן את המטרה הראשית שלו הקיץ במנצ'סטר סיטי: איסקו. המאמן ביקש, על פי "מונדו דפורטיבו", שהסיטיזנס ישיגו את הקשר הספרדי "בכל מחיר", ועל פי הדיווח אלופת אנגליה מתכוונת להציע 80 מיליון יורו עבורו.

* על פי "אל מונדו דפורטיבו", פאקו אלקאסר עשוי לעזוב את ברצלונה אחרי שנתיים. החלוץ בן ה-24, שמחזיק בחוזה עד 2021, סומן על ידי בטיס.

* באיטליה מדווחים שקרלו אנצ'לוטי רוצה לצרף את הקשר הארגנטינאי לאנדרו פארדס (לשעבר ברומא, כיום בזניט) ומעוניין גם בפביאן רואיס מבטיס, בו חושקות גם רומא ואתלטיקו מדריד. לרואיס, שחתם לאחרונה על חוזה חדש עד 2023, יש סעיף שחרור בסך 30 מיליון יורו.

* ברוסיה מדווחים כי המועמדות של סארי לאימון זניט ירדה סופית מהפרק. המועמד המוביל להחליף כעת את רוברטו מאנצ'יני הוא שחקן העבר סרגיי סמאק.

* על פי "לה פריסיאן", המאמן החדש תומאס טוכל החליט שאף אחד מהמגנים של פריס סן ז'רמן (דני אלבס ותומא מונייה בימין, יורי ולייבין קורזאבה בשמאל) לא מספיק טוב עבורו ומתכוון לחזק את העמדות.

* ראן הצטרפה למרוץ אחר חאתם בן ארפה, שיעזוב את פריס סן ז'רמן אחרי שבקושי שיחק בשנתיים האחרונות. ראן פנתה גם לסופיאן פגולי מגלאטסראיי.

* ברוסיה טוענים עוד כי האלופה לוקומוטיב מוסקבה פועלת לצירופו של בלם בוטאפוגו הברזילאית איגור ראבלו (23).

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג. רויטרס
הבלאנקוס יהמרו עליו? פול פוגבה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully