וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ירו ד'איטליה: מהפך אדיר לכריס פרום, שהשיג את החולצה הוורודה

הרוכב הבריטי ביצע רכיבת סולו מדהימה ב-80 הק"מ האחרונים של הקטע ה-19 במירוץ, מחק את שלוש הדקות ו-22 השניות שעמדו בינו לבין סיימון ייטס ומוביל ב-40 שניות על פני טום דמולאן

דרמה אדירה התרחשה הערב (שישי) בג'ירו ד'איטליה, כאשר כריס פרום רשם ניצחון אדיר בקטע ה-19 של המירוץ, והצליח להשיג את החולצה הוורדוה אחרי בריחה אדירה ב-80 הק"מ האחרונים (מתוך 185 ק"מ). במשך למעלה משעתיים הדהים הרוכב הבריטי את משתתפי וצופי הג'ירו עם רכיבת סולו מרהיבה, לא האט גם בעליות הכי קשות ולא נרתע מהחום הכבד. ראשית, הוא עקף בדירוג את סיימון ייטס, שהחזיק בחולצה הוורודה, ולאחר מכן התפנה לעקוף גם את אלוף השנה שעברה טום דמולאן.

פרום, שמנסה להפוך לשלישי בהיסטוריה שזוכה בכל המירוצים הבכירים בעולם - טור דה פראנס, וואלטה דה אספניה והג'ירו - מחק פיגור של שלוש דקות ו-22 שניות מייטס (שהוביל מאז סיום הקטע השישי) וכאשר עצר את השעון על חמש שעות, 12 דקות ו-26 שניות, הוא נותר במרחק של 40 שניות מדמולאן שמדורג שני בסיכום בדירוג הכללי. כשנשארו שני קטעים לסיום, פרום הוא המועמד המוביל לזכייה במירוץ.

"הייתי צריך לעשות משהו מאוד מיוחד כדי להיפטר מסיימון ולהתרחק מדמולאן", הודה פרום בסיום, "לא התכוונתי להאיץ רק בסיום, אז התחלתי כבר באמצע וקולה דלה פינסטרה היה המיקום המושלם לזה. הדרך הזכירה לי את אפריקה והרגשתי טוב. חשבתי לעצמי שזה עכשיו או אף פעם. מחר הולך להיות יום קשה מאוד, אבל אני מרגיש טוב. הקבוצה עבדה בשבילי בצורה נהדרת".

הדירוג הכללי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully