וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה ברציפות: מכבי תל אביב אלופת ליגת העל לנוער

הצהובים ברחו במחצית השנייה, ניצחו 78:86 את הפועל תל אביב והשלימו סוויפ של 0:3 על חשבון היריבה העירונית בגמר, בדרך להנפת הצלחת. דני אבדיה כיכב עם 29 נקודות ו-12 ריבאונדים

שחקני מכבי תל אביב נוער חוגגים אליפות. עודד קרני, איגוד הכדורסל,
שחקני מכבי תל אביב נוער חוגגים אליפות/עודד קרני, איגוד הכדורסל

מכבי תל אביב זכתה היום (שישי) באליפות המדינה לנוער, אחרי שניצחה בביתה 78:86 את הפועל תל אביב והשלימה סוויפ של 0:3 על חשבון היריבה העירונית בגמר הפלייאוף של ליגת העל. האדומים קיוו לחזור לסדרה עם ניצחון מפתיע ופתחו היטב, אבל ראו את המארחת בורחת אחרי ההפסקה ובסיום נאלצו לראות את הצהובים חוגגים אליפות שנייה ברציפות.

הפועל תל אביב עוד הובילה בארבע הפרש בסיום הרבע הראשון ונותרה צמודה במהלך הרבע השני ההפכפך, אבל רגע לפני הירידה לחדרי ההלבשה עומרי סינובר דייק שלוש פעמים מקו העונשין וקבע 39:42 במחצית. המומנטום הקטן הזה שהשיגה מכבי תל אביב הספיק לה כדי לפתוח את הרבע השלישי בטירוף, ותוך דקה הפער בין הקבוצות כבר עמד על תשע נקודות. מזה האורחים כבר לא חזרו, וברבע האחרון הצהובים כבר ברחו ליתרון דו ספרתי (15 בשיא), בדרך להנפת הצלחת.

כוכב המשחק, וכנראה הסדרה כולה, היה דני אבדיה שסיים עם 29 נקודות ו-12 ריבאונדים. עידן אלבר עזר לו עם 23 ו-12 משלו ועומרי סינובר תרם 11 נקודות מהספסל. את המפסידה הובילה שחר עמיר (25 נקודות, 8 כדורים חוזריםI וים מדר (23, 9 ו-6 אסיסטים), אבל הם קיבלו מעט מאוד עזרה.

בואו לגלות את ערוץ הטלגרם החדש של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully