וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלה או אכזבה? נבחרת יוון תגיע לישראל ללא יאניס אנטטוקומפו

25.5.2018 / 14:15

הכוכב הגדול של מילווקי לא נכלל בסגל הרחב של הנבחרת היוונית לקראת המשחק ביד אליהו ב-28 ביוני. לעומתו נמצאים בסגל קוסטאס קופוס, טיילר דורסי, ניק קלאתיס, וקוסטס סלוקאס

עריכת וידאו: אביעד בלילי

נבחרת יוון פרסמה הבוקר (שישי) את הסגל הרחב שלה לקראת החלון השלישי במוקדמות אליפות העולם והודיעה כי הכוכב הגדול של הכדורסל היווני, יאניס אנטטוקומפו, המשחק במדי מילווקי באקס, לא יהיה חלק מהנבחרת גם בחלון הנוכחי. הנבחרת היוונית תגיע ביום חמישי ה-28 ביוני למשחק חוץ ביד אליהו נגד נבחרת ישראל, והעובדה שאנטטוקומפו לא מגיע עם הנבחרת, מהווה אכזבה גדולה עבור הקהל הישראלי שחלם לראות אותו בתל אביב.

שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו מטביע. AP
יתרכז בהכנות לעונה הבאה ב-NBA. יאניס אנטטקומפו/AP

למרות זאת, בסגל הרחב של המאמן ת'אנסיס סקופרטופולוס, ניתן למצוא שני שחקני NBA אחרים - הסנטר קוסטאס קופוס ששיחק השנה בסקרמנטו קינגס, והגארד טיילר דורסי, בעל שורשים יוונים, ששיחק השנה באטלנטה הוקס. אמו של דורסי היא ישראלית, והשחקן אף זכאי לאזרחות ישראלית, אך בנבחרת יוון שמו את ידיהם עליו בזכות העובדה כי אביו הוא יווני.

שמות בולטים נוספים בסגל הרחב היווני הם אחיו של יאניס, ת'נאסיס אנטטוקמפו, המשחק בפנאתנייקוס, ניק קלאתיס הרכז שנבחר לחמישיית העונה ביורוליג, יאן וויוקאס, ונג'ליס מנצאריס, יאניס בורוסיס, קוסטס פפאניקולאו, יואניס פפטרו וקוסטס סלוקאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully