וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני ווימס כיכב: אנאדולו אפס הדיחה את דרושאפקה של דיוויד בלאט

הקבוצה של בלאט הפסידה בביתה 79:78 דרמטי והודחה כבר ברבע גמר הפלייאוף. אקס מכבי ת"א (24) קלע את סל הניצחון. 10 נקודות ו-6 אס' למקל (ב-11 דקות) בניצחון גראן קנאריה על ריאל מדריד

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
עונה מצוינת הסתיימה באכזבה. דיוויד בלאט/GettyImages

אכזבה גדולה לדיוויד בלאט ודרושאפקה: אחרי הזכייה המפתיעה ביורוקאפ, בלאט וקבוצתו הודחו הערב (חמישי) כבר ברבע גמר הפלייאוף הטורקי אחרי הפסד ביתי דרמטי 79:78 לאנאדולו אפס שעלתה עם 0:2 בסדרה. אפס, שניצחה 69:78 במשחק הראשון בסדרה, נקלעה לפיגור 76:73 כשנותרו קצת פחות משתי דקות לסיום המשחק. אלא שאז נכנס לפעולה לא אחר מאשר סוני ווימס שקלע שני סלים רצופים והעניק לקבוצתו יתרון נקודה. סקוטי ווילבקין החזיר את היתרון לדרושאפקה עם שתי קליעות מהעונשין 36 שניות לסיום, אבל ווימס קלע את סל הניצחון 17 שניות לסיום כששלשה של ווילבקין הלכה החוצה.

דרושאפקה הפסידה למרות עוד משחק גדול של סקוטי ווילבקין שסיים עם 29 נקודות ו-4 אסיסטים. מייקל אריק הוסיף 21 ו-10 ריבאונדים. אולם, כוכב המשחק הזה היה סוני ווימס שקלע את הסלים החשובים וגם הוביל את קבוצתו עם 24 נקודות. בריאנט דאנסטון שלט בצבע עם 14 נקודות ו-10 ריבאונדים וקרונוסלב סימון הסתפק ב-5 נקודות אבל הוריד 12 ריבאונדים. אריק מקולום כוכב הטורקים הסתפק ב-12 נקודות מהספסל.

* בספרד נערך מחזור הסיום של העונה הסדירה שבו גראן קנאריה של גל מקל ניצחה את ריאל מדריד אלופת אירופה הטרייה 78:88 והבטיחה את המקום החמישי. הבלאנקוס, שכבר הבטיחו מזמן את המקום הראשון, הגיעו לקנאריה בסגל משני מאוד ללא יול, דונצ'יץ', איון ואחרים וקנאריה ניצלה את זה לניצחון למרות שעד החמש הדקות האחרונות המשחק הזה היה צמוד מאוד. מקל סיים את המשחק עם 10 נקודות ו-6 אסיסטים ב-11 דקות בלבד וללא החטאה (4 מ-4). מרקוס אריקסן הוביל עם 18. ג'יי סי קארול הוביל את ריאל עם 18 נקודות.

רשימת משחקי הפלייאוף בליגה הספרדית

ריאל מדריד - טנריפה
ולנסיה - גראן קנאריה
באסקוניה - מלאגה
ברצלונה - מורבאנק אנדורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully