וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליון זכתה בליגת האלופות לנשים אחרי 1:4 בגמר על וולפסבורג

דרמה גדולה בקייב: אלופת אירופה זכתה בתואר שלישי רצוף וחמישי בסך הכל, שהפך אותה לשיאנית הזכיות, אחרי שהפכה פיגור 1:0 בהארכה ל-1:4 גדול. הגרברג שברה את שיא הכיבושים לעונה

שחקנית ליון ואדה הגרברג. רויטרס
בלתי ניתנת לעצירה. אדה הגרברג/רויטרס

דרמה ענקית נרשמה הערב (חמישי) בגמר ליגת האלופות לנשים בקייב בו ליון ניצחה את וולפסבורג 1:4 בתום הארכה ואחרי מהפך יוצא דופן. 90 הדקות הראשונות היו די חלשות ונגמרו ב-0:0, אך בדקה ה-93 דווקא הגרמניות, שהגיעו כאנדרדוג, עלו ליתרון בזכות שער של פרניל הרדיר הדנית. השער עשה רע לזאבות, שכעבור שלוש דקות איבדו את אלכסנדרה פופ שספגה כרטיס צהוב שני ואז החלה ההתפרקות: בדקה ה-98 אמנדין הנרי איזנה ל-1:1 עם שער יפה, וכעבור דקה דחיקה מקרוב של אז'ני לה סומר הפכה ל-1:2. זה לא נגמר שם: אדה הגרברג הנורבגית קבעה את הוסיפה את השלישי בדקה ה-103, כבשה את ה-15 שלה העונה בליגת האלופות ושברה שיא כיבושים לעונה אחת. בדקה ה-116 תוצאת המשחק נקבעה כשקמיל אבילי סגרה עניין וקבעה 1:4 במשחק הפרישה שלה מהכדורגל האירופי.

עבור הצרפתיות מדובר בזכייה שלישית ברציפות במפעל וחמישית בסך הכל, מה שהפך אותן לקבוצה שזכתה במפעל הכי הרבה פעמים אחרי שעברה את פרנקפורט (4 זכיות). וולפסבורג, שהצליחה להוביל בהארכה, תנסה להבין איך איבדה את היתרון והתפרקה בצורה כל כך מאכזבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully