וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: סלע יפתח מול יריב מהמוקדמות, נדאל מול דולגופולוב

הישראלי זכה להגרלה נוחה בגראנד סלאם היוקרתי, אם ינצח הוא צפוי לפגוש בסיבוב השני את פאביו פוניני (18). גם דג'וקוביץ' יפתח מול יריב מהמוקדמות, סרינה מול קריסטינה פלישקובה

דודי סלע טניסאי ישראלי. GettyImages
יחכה לראות מי היריב שלו. דודי סלע/GettyImages

אליפות צרפת הפתוחה תצא לדרך בשבוע הבא והיום (חמישי) פורסמה הגרלת המשחקים שהאירה לדודי סלע. הטניסאי הישראלי היחיד בהגרלה שובץ בסיבוב הראשון מול יריב מהמוקדמות ובכך נמנע ממפגש מול אחד הטניסאים החזקים יותר המדורגים. אם סלע יעבור את הסיבוב הראשון הוא יפגוש בסיבוב הבא את המנצח במשחק בין פאביו פוניני האיטלקי המדורג 18 לבין פאבלו אנדוחאר הספרדי.

רפאל נדאל, הספרדי שחזר למקום הראשון בעולם, והפייבוריט המובהק לזכות בטורניר, יפתח את דרכו עם משחק מול אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני ואם ינצח יפגוש בסיבוב השני את ז'ואאו סוסה או גוידו פלאה.

נובאק דג'וקוביץ' שמדורג רק 20 בטורניר יפגוש גם הוא יריב מהמוקדמות בסיבוב הראשון ואם ינצח צפוי לפגוש בסיבוב השני את דויד פרר. סשה זברב הגרמני העולה והמדורג 2 בטורניר יפתח מול בראקניס הליטאי ומרין צ'יליץ' המדורג שלישי יפגוש את ג'יימס דוקווטת' האוסטרלי. דומיניק תים האוסטרי המדורג שביעי קיבל גם הוא יריב מהמוקדמות וסטאן ואוורינקה שינסה להתקאמבק בטורניר הזה יפתח מול גיז'רמו גרסיה לופס הספרדי.

אצל הנשים, סרינה וויליאמס (המדורגת 453 בעולם כרגע, למי שתהה) תחל במסע אל עבר גרנד סלאם מספר 24 מול קריסטינה פלישקובה, המדורג 70. יהיה זה הטורניר הגדול הראשון של האמריקאית הוותיקה מאז הלידה, ואם תעפיל לשמינית הגמר, היא עשויה לפגוש שם את מריה שראפובה.

המדורגת ראשונה סימונה האלפ, שהגיעה פעמיים לגמר, תפתח את דרכה מול אליסון ריסק האמריקאית. קרוליין ווזניאקי, המדורגת שנייה, תפגוש גם היא אמריקאית - דניאל קולינס.

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. AP
יהיה מעניין. סרינה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully