וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון נפגש עם אלישע לוי, המאמן סיכם עקרונית במכבי פתח תקוה

23.5.2018 / 8:37

המשא ומתן עם מאמן הנבחרת היוצא ממשיך להתקדם: לוי, שעל מועמדותו ותחילת המגעים עימו פורסם בוואלה! ספורט, צפוי לחתום בימים הקרובים. למרות סעיף השחרור השמן מטשקנט, במועדון מאשרים: "קאניוק יצטרף, בתנאים שלנו"

צילום מסך

בווידאו: ניר קלינגר מתראיין ל"טוכמן וחמי"

המשא ומתן בין מכבי פתח תקוה ואלישע לוי ממשיך להתקדם. אבי לוזון נפגש עם המאמן שסיכם עקרונית בקבוצה וצפוי לחתום על חוזהו עוד השבוע. אתמול, כך מתברר, הגיש אלישע לוי הצעה נגדית לפתח תקוה, שכבר הציעה חוזה לשנתיים, עם אופציה באמצע התקופה. לאחר מכן הצדדים סיכמו בעל פה את תנאיו.

לוי כבר אימן חלק משחקני הקבוצה, כמו יוסי בניון ומנור סולומון, במסגרת הנבחרת. גם קאניוק זומן במהלך הקדנציה שלו. על מועמדותו של לוי ותחילת המגעים עימו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

בפתח תקוה מאשרים את המגעים המתנהלים לגבי צירופו של הקשר גידי קאניוק. כפי שפרסמנו לפני מספר שבועות, במועדון מעוניינים להשיב את הקשר הביתה במידה וישוחרר ללא תמורה מפחטקור טשקנט האוזבקית, ממנה הושאל למכבי תל אביב. האחרונה החליטה לא לממש את האופציה וקאניוק עצמו, כך לדברי מקורבים לעסקה, מעוניין להישאר בישראל. "אנחנו רוצים שקאניוק יחזור, אבל בתנאים שלנו", אמרו אתמול במועדון לאחר ההודעה הרשמית של מכבי תל אביב. נציגת השחקן, ויקי וקנין, טענה לאחרונה כי סעיף השחרור שלו מהקבוצה האוזבקית עומד על מיליון יורו.

אחרי צירופו של הבלם דניאל כהן, במועדון ינסו להגיע להסדר לשחרורו של תומאש סיבוק שנמצא בחופשה פרטית. במועדון הודיעו לרומאריו פירס כי עליו להשיב על ההצעה שניתנה לו לשנתיים עד סוף השבוע. כזכור, פירס סיכם לעונה אחת בקבוצה, אבל מאוחר יותר דרש לחתום לשנתיים. מכיוון שרמת המיסוי תוכפל בעונה השניה, בפתח תקוה הציעו "לספוג" חלק מהעלות והציעו חוזה חדש. פירס הודיע שאם עד סוף השבוע הנוכחי לא תהיה לו הצעה טובה יותר, הוא יחתום בקבוצה.

אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
הקאמבק מתקרב. אלישע לוי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully