וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ניר רמת השרון זכתה לראשונה בגביע המדינה לנוער

אחרי 1:1 ב-120 דקות באצטדיון המושבה, השוער אדיר רפאל עצר שתי בעיטות בדו קרב הפנדלים בדרך לניצחון 3:4 ותואר היסטורי. המאמן אורן רותם: "אין לי מילים, הבאנו גביע לרמת השרון"

צילום מסך

בווידאון: אליניב ברדה בראיון לתוכנית "טוכמן וחמי"

קבוצת הנוער של הפועל ניר רמת השרון זכתה הערב (שלישי) לראשונה בתולדותיה בגביע המדינה על שם אבי רן, לאחר שניצחה את עירוני קרית שמונה 3:4 בפנדלים (1:1 ב-120 דקות), בגמר שנערך באצטדיון המושבה בפתח תקוה. רמת השרון, אותה מאמן בלם העבר אורן רותם, הפתיעה בחצי הגמר את מכבי חיפה והפעם הצליחה להשיג שוויון בדקה ה-76 ולכפות הארכה ודו קרב מהנקודה הלבנה, בו הצטיין השוער אדיר רפאל.

קרית שמונה, שסיימה במקום השמיני בליגת העל עם המאמן אלון זיו ועברה בקלות את מ.ס. אשדוד עם 0:3 בחצי הגמר, עלתה ליתרון בזכות נגיחה של הבלם טארק בושנאק בדקה השמינית. רמת השרון התעוררה לאחר ההפסקה ובדקה ה-76 השיגה את השוויון שלה עם בעיטה מפתיעה מרחוק של סלומה עבד אל סלאם. בדו קרב הפנדלים, דניאל בניש עצר ראשון עבור קרית שמונה, אבל שוערה של רמת השרון עצר שתי בעיטות וחבריו דייקו בארבע הבעיטות הנוספות כדי לקבוע 3:4.

אורן רותם: "יש לנו בנוער חבורה של גברים. יש פה ילדים טובים, חדר הלבשה פנטסטי, וידעתי שנשווה גם כשירדנו להפסקה בפיגור 1:0. בתוך תוכי ידעתי שננצח. אין לי מילים, הבאנו גביע לרמת השרון".

במשחק ההכרעה בתחתית ליגת העל, הפועל פתח תקוה ירדה ללאומית אחרי 2:2 דרמטי מול הפועל ראשון לציון. המלאבסים היו זקוקים לניצחון כדי לשרוד על חשבון הכתומים ועלו ל-1:2 בדקה ה-91, אבל עדן אגמי קבע שוויון בדקה ה-96 וקבע כי ראשון לציון תהיה במבחנים מול הפועל חדרה ופתח תקוה תרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully