וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה: אנאדולו אפס גברה 69:78 על דרושאפקה ועלתה ל-0:1 בסדרה

סוני ווימס קלע 25 נקודות והוליך את הקבוצה שסיימה שלישית את העונה הסדירה ליתרון בסדרת רבע הגמר על דיוויד בלאט ושחקניו. אלופת היורוקאפ הטרייה תנסה לחזור במשחק הבית בחמישי

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
בלאט בפיגור/GettyImages

הפלייאוף של הליגה הטורקית בכדורסל יצא הערב (שלישי) לדרך עם המשחק הראשון בסדרת רבע הגמר בין אנאדולו אפס לדרושפאקה, וקבוצתו של דיוויד בלאט הפסידה 78:69. המאמן הישראלי ושחקניו סיימו את העונה הסדירה במקום השישי וללא יתרון ביתיות אותו קיוו לגנוב כבר בפתיחת הסדרה, אבל הם פיגרו במרבית דקות המשחק ולא הצליחו לצאת עם ידם על העליונה.

רק לפני כשבועיים וחצי הצליחה מחזיקת גביע היורוקאפ הטרייה לגבור לראשונה העונה על אנאדולו (אחרי הפסד ליגה ועוד אחד בחצי גמר הגביע הטורקי), אך היא נקלעה לפיגור דו ספרתי עוד במחצית הראשונה והתקשתה לחזור מזה. דרושאפקה אמנם הצליחה לחזור לשוויון, אך בשום שלב לא העבירה את היתרון לצד שלה, והיא תנסה לחזור ל-1:1 בסדרה ביום חמישי.

אקס מכבי תל אביב סוני ווימס הוליך את הקלעים עם 25 נקודות באחוזים נהדרים (11 מ-15 מהשדה) וקיבל עזרה מאריק מקולום (15 נקודות) ומבריאן דאנסטון (14). מנגד, ג'ג'ואן ג'ונסון קלע 24 אבל סקוטי ווילבקין היה רגוע וסיים עם 15, להן הוסיף חמישה ריבאונדים וחמישה אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully